İşbaşı…

Uzun bir aradan sonra işe başladım nihayet. Biraz işyerimin de değişmesinin etkisiyle, alışma problemlerini düşünecek pek vaktim olmadı.

Daha önceki yazımda belirttiğim gibi, herşeyi büyüten ben, işe başlama konusunu kafamda bir kaosa dönüştürmüştüm. Ama korktuğum olmadı. Benim uyumlu oğlum, ilk günden öpüp el sallayarak uğurladı, akşamları koşarak karşıladı bizi.

Bu kadar kolay atlatmayı nasıl başarabildiğimizi gerçekten bilemiyorum. Belki de artık zamanı gelmişti.

Oğlumu hazırlamak için yaptıklarımız ise, olayı tüm açıklığıyla ona anlatmaktan ibaret. Bundan sonra neler yapacağımızı defalarca tekrar ettirdi ve bizde anlattığımız rutine uyduk. Adım adım dergisinin bir sayısında da, annenin işe başlaması işleniyordu ve Yağız o sayfaları defalarca anlattırmıştı. Eh, bir de anneannesinde çok eğlenince, alışması hiç sorun olmadı. Hatta anneme “bugün sizde kalabilir miyim?” diye sormuşluğu bile var 🙂

Heranında yanında olamamanın burukluğunu taşıyor olsam da, bu kadar yumuşak bir geçiş yaptığımız için mutluyum.

Laf aramızda, çalışmayı da özlemiş miyim ne 😉

İlgili Yazılar :

About yagizlahayat

4 Ağustos 2009 dan beri hayatımın yeni bir amacı var. Bu blog afacan oğlum Yağız'a ilk doğumgünü hediyesidir.
Bu yazı Duygular içinde yayınlandı ve olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

8 Responses to İşbaşı…

  1. hacew dedi ki:

    Çok sevindim Yağız ‘ın sorunsuzca kabullenmesine.Maşallah Yağız pek akıllı ,nasıl davranacağını hemen kavrıyor annesi 😉

    Beğen

  2. firarperest dedi ki:

    Yağız oldukça sağlıklı ve sevgi dolu bir ortamda büyüdüğü için çok şanslı. Ve haklısın çocuğa her daim açık olmak gerek. Hani anne kapıdan çıkarken türlü yalanlar söyleyenler var bir de, asıl tehlikeli olan da bu. Çocukta aşırı bir güvensizlik ve travma yaratıyor.
    Sevgiler

    Beğen

    • yagizlahayat dedi ki:

      Biz bebekliğinden beri yapacağımız herşeyi anlattık Yağız’a. Bununda çok faydasını gördük. Hatta ben öğlen uyuduğunda yeniden işe gideceğimi de söylüyorum. Böylece uyandığında beni aramıyor. Bebekte olsalar saygı duyulmak istiyorlar bu bıcırıklar 🙂

      Beğen

  3. evren dedi ki:

    Bence de acik acik konusmak en dogrusu. Onlar her seyi anliyorlar. Yolunuz acik olsun 🙂

    Beğen

  4. Geri bildirim: 29 Ay… | Oğlumu Büyütürken

  5. Geri bildirim: Adım Adım Gelişim Seti (9-36 Ay) | Oğlumu Büyütürken

Yorum bırakın