Öyle Bir Geçer Zaman ki…

Daha dün gibi, tüm işlerimi halledip masamı toparladığım. Oğlumla birlikteliğimizin bu kadar uzun süreceğini hayal bile edememiştim. 2009 Temmuzunda ayrıldığım işime dönüyorum yarın sabah. İstiyor muyum-hayır. Oğlumdan nasıl kopacağımı, onu terkediyormuşum duygusuyla nasıl başedeceğimi bilemiyorum şuan.

Her zaman olaylara en kötü tarafından bakan ben, bunu da büyüttüğümün farkındayım. Belki bir hafta, belki de bir ay sonra yeni düzene alışacağımızı biliyorum. Ama şuan böyle şeyleri düşünerek teselli edemiyorum kendimi.

Şanslıydım. Tüm haklarımı sonuna kadar kullandım. Oğlumun tüm ilklerinde yanında olabildim. Kundaktaki bebek, küçük bir adama dönüştü gözlerimin önünde. Hiçbir anını kaçırmadım. Şartlar uygun olsa daha da ayrılamazdım yanından. Bu sağlıklı bir durum mudur bilemiyorum. Belki ikimizinde hayata karışmaya, sosyalleşmeye ihtiyacı vardır. Birbirimizi özgür bırakmak iyi gelecektir belki de, kimbilir?

Zaman, öyle bir geçiyor ki, yaşanmışlıklar kalıyor elimizde sadece. Dilerim yanında geçirebildiğim bu süre, onun mutlu bir insan olması için gereken temelleri atmasına yardımcı olmuştur. O hatırlayamayacak olsa da, benim hayatımın en güzel aylarıydı bu geçen zaman…

Artık başka bir dönem başlıyor hayatımızda. Belki biraz gözyaşı dökeceğiz. Ama biliyorum, üstesinden geleceğiz zamanla…

İlgili Yazılar :

About yagizlahayat

4 Ağustos 2009 dan beri hayatımın yeni bir amacı var. Bu blog afacan oğlum Yağız'a ilk doğumgünü hediyesidir.
Bu yazı Duygular içinde yayınlandı ve olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

13 Responses to Öyle Bir Geçer Zaman ki…

  1. kadriye dedi ki:

    ne mutlu sana, arkana baktığında keşke diyeceğin hiç bir şey bırakmadın. peki bunları yapamayan biz ne yapalım:( bu süreci daha rahat ve çabuk atlatacağından eminim. sende biliyorsun kullanabileceğin herşeyi sonuna kadar kullandın…bu süreci de başarıyla geçireceğinden eminim. hoşgeldin:)

    Beğen

  2. Yeni bir yaşam başlıyor 🙂 Ben de bekledim, üç sene. İyi ki de beklemişim diyorum. Adaptasyon sorunu yaşayacağımı düşünmüştüm ama korktuğum gibi olmadı hiç bir şey. Bazı anlarda zorlanılıyor tabii ama bence de ikinize de iyi gelecek. İyi şanslar!

    Beğen

  3. Ayça dedi ki:

    Hoşgeldin:)
    Hep ilk günkü gibi güzel geçsin…

    Beğen

  4. Geri bildirim: İşbaşı… | Oğlumu Büyütürken

  5. Geri bildirim: Memo ve Ay | Oğlumu Büyütürken

  6. Geri bildirim: Kreş Zamanı… | Oğlumu Büyütürken

  7. Geri bildirim: Yağız ve Televizyon | Oğlumu Büyütürken

  8. Geri bildirim: Anneler Günüm… | Oğlumu Büyütürken

  9. Geri bildirim: Yağız’ın Eğitim Serüveni :-) | Oğlumu Büyütürken

  10. Geri bildirim: Vee Okul… | Oğlumu Büyütürken

Yorum bırakın