Vee Okul…

72-75 AY1

Benim küçük oğlum okullu oldu artık. Kafası karışık, durgun biraz. Yeni durumu anlamlandırmaya, anlamaya çalışıyor. Neden okula gitmek zorundaymışım derken bir yandan, diğer taraftan zevkliymiş diyor. Kafasında bir sürü soru olduğunun farkındayım.

72-75 AY2

İlk gün formasını giymek istemedi. Kulağıma, “ya kimse giymediyse” diye fısıldadı usulca. Demek ki artık diğer insanların düşünceleri önemli onun için 😦

72-75 AY3

Sabah servisine binip gitti oğlum. Tüm gün neler yapıyor, neler hissediyor bilmek isterdim. Aslında arkadaş edinmesinde sıkıntı yok. Zaten, daha önceden tanıdığı birkaç arkadaşı da var sınıfında. Ancak derste oldukça durgunmuş. Tıpkı kreşteki ilk günleri gibi. Umarım sonuçta oradaki gibi olur.

72-75 AY

Nasıl da büyüdü benim oğlum. Fotoğraflara bakarken daha çok hissediyorum bunu. Biraz ürkeklik, biraz hüzün mü var gözlerinde?

Umarım öğrenmeyi çok seveceği mutlu bir okul hayatı olur. Merak duygusu hiç törpülenmez. İçindeki çocuk hiç büyümez.

Sahi mümkün mü bu…

İlgili Yazılar :

About yagizlahayat

4 Ağustos 2009 dan beri hayatımın yeni bir amacı var. Bu blog afacan oğlum Yağız'a ilk doğumgünü hediyesidir.
Bu yazı Okul, Uncategorized içinde yayınlandı ve , , , olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

12 Responses to Vee Okul…

  1. Ayça dedi ki:

    Yaşasın mini mini birler:) Hepimize hayırlı uğurlu olsun. Bayramdan önceydi, Panora AVM’de bir mağazada gördüm sizi. Bizimkiler dışarı çıkmıştı, ben de çıkmak üzereyken Yağız’ı yanımızda gördüm. Ona gülümsedim, gözlerim sizi aradı, biraz uzakta ve meşgul görünüyordunuz. Yanınıza mı gelsem, Yağızla mı konuşsam, bizimkilerin sürekli beni “nerdesin, gelseneee” diye dışarı çağırmalarına mı kulak versem diye düşünürken dışarı çıkıverdim. Tüm bunlar bir iki sn sürdü tabi:)
    Öyle işte. Sonra acaip pişman oldum, keşke Yağızla konuşabilseydim en azından. Ben seni tanıyorum ve uzaktan da olsa seviyorum deseydim. Çok garip bir duyguydu. Bir daha görürsem yakanıza yapışıcam:)

    Beğen

    • yagizlahayat dedi ki:

      Aaa Ayça keşke gelseydin, çok sevinirdim 🙂 Bir daha karşılaşırız inş.
      Siz ne yaptınız? Tevfik Fikret’teydi Rüzgar değil mi?

      Beğen

      • Ayça dedi ki:

        Umarım karşılaşırız:)
        Evet bayramdan önce açıldı okul. E sesini öğreniyor. El yazısı işleri fena. Ben olsam okuldan soğurdum, Rüzgar küçük elleriyle cebelleşiyor işte. Hepimize hastalıklardan uzak, mutlu bir yıl olur inşallah.

        Beğen

      • yagizlahayat dedi ki:

        Yagizin en yakin arkadasi da tevfik fikrete basladi. Belki ayni siniftasinizdir. Yagiz emre adi

        Beğen

      • Ayça dedi ki:

        Sordum tanımıyormuş. İlk kez gelenlerdense Yağız Emre, onlara başka bir sınıf yapmışlardı. Selamlar…

        Beğen

  2. Yağız' ın Babası dedi ki:

    Öğrencilik çok yakıştı oğluma. İnşallah tüm eğitim hayatı mutlu ve başarılı geçer.

    Beğen

  3. Başak dedi ki:

    merhaba benim oğlum da bu sene başladı okula. hayırlısı bakalım. sayfanızı takip ediyorum çok güzel fikirler paylaşımlar var. Okul dedik mi aklımıza kitap geliyor. Siz okula başladığında okuyabileceği kitaplar biriktiriyorum demiştiniz bir yazınızda. Bir bölüm açıp bununla ilgili kitaplarınızı yazsanız. Bizde fikirlerinizden faydalansak… cok güzel olurdu. Teşekkürler!

    Beğen

    • yagizlahayat dedi ki:

      Merhaba, sizin okul hayatiniz da hayirli olsun. Umarim sorunsuz atlatirlar. Ozellikle biriktirdigim kitap yok. Tum kitaplari elimde tutuyorum, okumayi ogrenince okumzsi icin. Ozellikle az yazili olanlar isimize yarayacak bu surecte.

      Beğen

  4. Geri bildirim: Okuma Yazma Oyunları :-) | Oğlumu Büyütürken

  5. Geri bildirim: Ödev Sorunsalı | Oğlumu Büyütürken

  6. Geri bildirim: 6,5 Yaş… | Oğlumu Büyütürken

Yorum bırakın