Kreşte İlk Hafta

48-51 AY3Kreşte ilk haftayı geride bıraktık. Daha önceki yazımda düşündüğüm kadar kötü bir hafta olmadı neyse ki.

İlk gün, neyle karşılaşacağımı bilmediğimden izin almıştım. Sabah sınıfa birlikte girdik. Kahvaltı saatine kadar orada kaldım. Sonra birlikte kahvaltıya geçtik. Dönüşte dışarıda kaldım ve Yağız farketmedi bunu. 

48-51 AY4Öğle yemeğine çıktıklarında beni yeniden gördü ve ayrılmak istemedi. Yemeğe birlikte gittik ve az da olsa birşeyler yedi. Ama dönüşte eşyalarını alıp çıkmak istedi. Biraz rüşvetle 🙂 (söz verdiğim korsanlar kitabını alacağımı söyleyerek) sınıfa gitmeye ikna ettim. Pijamalarını ben giydirdim ve uyuyana kadar yanında kaldım. Uyandığında etrafına bakınmış ama birşey sormamış. Tekrar ikindi kahvaltısına çıkarken, onu görünmeden seyrettim. Eşyalarını kucaklamış ve beni arıyordu. Sanırım beni bulsa kaçma planları vardı 🙂

Çıkış zamanı geldiğinde, sınıfta keyifli görünüyordu. Ama sonrasında neden uyandığında yanında olmadığımı sorguladı. Yemeğe çıktığında onu gördüğümü söylediğimde ise, neden onu çağırmadım diye kızdı bana. Doğru tahmin etmişim. Yeniden sınıfa dönmeyi düşünmüyormuş 🙂

Ertesi gün sabah gözlerini açar açmaz, onunla okulda kalıp kalmayacağımı sordu. Biraz kalıp işe gideceğimi söyledim. Sınıfa girer girmez, gidebilirsin dedi. Akşam almaya geldiğimde de neşeliydi. Birlikte servise bindik. Ama evde, hiç ummadığım bir anda, birgün önce çok ağladığını söyleyerek bana kızmaya ve ağlamaya başladı 😦

48-51 AY5

Üçüncü gün sabahta keyifle girdi sınıfa. Akşam ise servisle yalnız geldi. Beni görünce neşeyle indi arabadan.

Her ne kadar cuma akşamı servisten indiğinde, bir daha okula gitmeyeceğini söylese de, umduğumdan kolay adapte oldu kreşe. Gene de çabuk sevinmeye korkuyorum. Birkaç hafta geçince, yeniden sorun çıkabiliyormuş duyduğum.

Gelelim yemek meselesine. İlk gün, kreşte şahit olduğum yemeklerden hiç hoşlanmadım. Umarım ilk güne özel bir durumdur, çikolatalı ekmek, hazır meyve suyu ve hazır kek 😦 Ama içimdeki his durumun hiç de öyle olmadığını söylüyor. Zamanla göreceğiz.

Kreşle ilgili beni en çok düşündüren şeylerden biri de öğle uykusuydu. Yağız uzun zamandır öğle uykusuna yatmadığı halde, kreşte sorun yaşamadı.  Ama tabi bu durum evdeki uyku saatini ileri attı 😦

Öğretmeni, gün içinde sorun olmadığını, gayet uyumlu olduğunu söylüyor ama ben merak içerisindeyim. İtiraf ediyorum, gizlice izleyebilmeyi çok isterdim 🙂 Hatta sürekli öğretmeni arayıp o an ne yaptığını sormayı da 🙂 Ama tutuyorum kendimi 🙂

Şuan okuldan bahsetmekten pek hoşlanmıyor Yağız oğlan. Ama umudum var. İyi olacak gibi görünüyor…

İlgili Yazılar : 

About yagizlahayat

4 Ağustos 2009 dan beri hayatımın yeni bir amacı var. Bu blog afacan oğlum Yağız'a ilk doğumgünü hediyesidir.
Bu yazı Kreş Günlüğü içinde yayınlandı ve , olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

20 Responses to Kreşte İlk Hafta

  1. Banu Bingör dedi ki:

    Hiç de fena gitmemiş işte 🙂 Ve hiçbir zaman okuldan bahsetmekten hoşlanmayabilir. Takılma şimdilik bence 🙂 Olumsuz ihtimallerle doldurma kendini. Daha da güzel olabilir, olmayabilir de… Sonuçta siz ona hep desteksiniz 🙂 Güzel anılar biriktirmesine destek olacaksınız… Ne mutlu ona…

  2. Meral dedi ki:

    çok mutlu görünüyor. inşallah okul hayatı boyunca böyle mutlu olur 🙂

  3. Yemek meselesini okulla konuştun mu? Ayrıca gün içinde okulu arayıp durumunu sorabilirsin bu alışma dönemlerinde, gayet doğal, kendini o kadar da sıkma 🙂

    • yagizlahayat dedi ki:

      Yemek konusunda geri adım atacak gibi görünmüyorlar maalesef. Öğrenci mevcutları fazla ve bir de devlet yurdu olunca, ister gönder ister gönderme durumu var biraz 😦
      Arama konusunda da, ilk gün öğretmeni gördüm de hiç boş vakti yoktu. Arayıp meşgul etmeye çekindim açıkçası. Sorun olsa arardı diye teselli ediyorum kendimi 🙂

      • Eğer okul kalabalıksa, haklısın. Şimdi Rüzgar’ın okulunda öğretmenleri gün içinde aramayın diye özellikle rica ediyorlar mesela. Neyse ki, maillere cevap veriyorlar, ben de oradan saldırıyorum 😀

      • yagizlahayat dedi ki:

        Aaa ne güzel. Bende bir internet ağı oluşturamaz mıyız diye sormuştum toplantıda ama pek ilgi gösteren olmadı 🙂 Biraz zaman geçsin yeniden gündeme getireyim.

  4. Geri bildirim: Kreşten İlk Şarkı… | Oğlumu Büyütürken

  5. Geri bildirim: 51 Ay… | Oğlumu Büyütürken

  6. Geri bildirim: İlk Öğretmenler Günü | Oğlumu Büyütürken

  7. Geri bildirim: İlk Karne :-) | Oğlumu Büyütürken

  8. Geri bildirim: 23 Nisan Gösterisi :-) | Oğlumu Büyütürken

  9. Geri bildirim: Anasınıfında İlk Yılın Ardından… | Oğlumu Büyütürken

  10. Geri bildirim: 10 Kasım-İlk Şiir | Oğlumu Büyütürken

  11. Geri bildirim: Öğretmenler Günü-2014 :-) | Oğlumu Büyütürken

  12. Geri bildirim: Ana Sınıfı Karnesi :-) | Oğlumu Büyütürken

  13. Geri bildirim: Ana Sınıfı Son Karne :-( | Oğlumu Büyütürken

  14. Geri bildirim: Vee Okul… | Oğlumu Büyütürken

  15. Geri bildirim: Okuma Yazma Oyunları :-) | Oğlumu Büyütürken

Bir Cevap Yazın

