Öğrenmeye Devam…

Yağız doğduğundan beri, yurtta ve dünyada neler olduğunu düzenli olarak takip edemedim belki. Ama onun hayata hazırlanışını gün gün izledim…

Borsa neden çıktı, niye düştü farkedemedim. Ama kalbimin dışarıda atabileceğini, ilk adımında, ilk kelimesinde yanında olabilmenin ne kadar mutluluk verebileceğini öğrendim…

Yağız doğduğundan beri nice yönetmelik değişti, kanun çıktı bilemedim. Ama onun kahkahasının kalbimi nasıl ısıtabildiğini öğrendim…

Kim yeni cd çıkarmış, en son çıkan kitaplar nelermiş takip edemedim belki. Ama sayısız çocuk şarkısı öğrendim…

Yağız doğduğundan beri hiç sinemaya gidemedim. Ama dünyada ne çok hayvan, kaç çeşit kuş, balık türü varmış öğrendim…

Kendim için doğru dürüst kitap okuyamadım. Ama çocuk kitaplarının büyülü dünyasını keşfettim…

Ailem dışında pek insan yüzü göremedim. Ama Yağız’ın yüzünün her kıvrımını, her mimiğini ezberledim…

Yani asosyal oldum, apolitik oldum, bihaber oldum…

Bir altı ay daha dünyaya uzak, Yağız’a yakın olacağım…

Yağız’la bir altı ay daha, öğrenmeye devam edeceğim…

İlgili Yazılar :

About yagizlahayat

4 Ağustos 2009 dan beri hayatımın yeni bir amacı var. Bu blog afacan oğlum Yağız'a ilk doğumgünü hediyesidir.
Bu yazı Duygular içinde yayınlandı ve olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

17 Responses to Öğrenmeye Devam…

  1. Ayça dedi ki:

    İşe başlamayla ilgili bir tecil daha sezdim bu yazıda sanki. Doya doya zaman geçirin Yağızla. Her anları her dakikaları öyle kıymetli ki. Bende öpe koklaya 15 ay geçirdim. 24 hedefimdi ama olamadı. Ayrı kaldığım her saniye için pişmanlık duya duya çalışıyorum. Şu an kovulsam, yüzümde kocaman bir mutluluk ifadesiyle dolaşırdım tüm gün, beni deli sanmalarına aldırmadan. O kadar özlüyorum anlayacağın…

    Bu arada yazı çok güzeldi.

    • yagizlahayat dedi ki:

      Evet, torba yasadan yararlanarak bir 6 ay daha aldım. Bu süreçte devlet memuru olduğum için çok şanslı olduğumu anladım. Keşke tüm annelerin bu şansı olsa.

  2. kadriye erkek dedi ki:

    hayırlı olsun arkadaşım.mutluluğunu tahmin edebiliyorum:)

  3. aycasurul dedi ki:

    Çok sevindim. Ben de zamanında devlet memuruydum, ne bileyim günün birinde anne olacağımı. Elimin tersiyle ittim hem de 2 kere istifa ederek…

  4. Geri bildirim: Annelik Çelişkilerim… | Oğlumu Büyütürken

  5. Geri bildirim: Melek Oğlum :-) | Oğlumu Büyütürken

  6. Geri bildirim: Nasıl Yetişmeli Bir Erkek Çocuğu? | Oğlumu Büyütürken

  7. Geri bildirim: Öyle Bir Geçer Zaman ki… | Oğlumu Büyütürken

  8. Geri bildirim: İşbaşı… | Oğlumu Büyütürken

  9. Geri bildirim: Ebeveyn Olmak Üzerine… | Oğlumu Büyütürken

  10. Geri bildirim: Anne Sütü Üzerine… | Oğlumu Büyütürken

  11. Geri bildirim: Memo ve Ay | Oğlumu Büyütürken

  12. Geri bildirim: Kreş Zamanı… | Oğlumu Büyütürken

  13. Geri bildirim: Kreşte İlk Hafta | Oğlumu Büyütürken

  14. Geri bildirim: Anneler Günüm… | Oğlumu Büyütürken

  15. Geri bildirim: Yağız’ın Eğitim Serüveni :-) | Oğlumu Büyütürken

Bir Cevap Yazın

