Bil Bakalım Seni Ne Kadar Seviyorum

kitap566Biliyorum bu kitap için Yağız çok büyüdü. Ama son zamanlarda sürekli sevgisini ifade edecek kelimeler aradığından bahsedince, bir arkadaşım bu kitabın bizde olup olmadığını sormuştu. Bende hemen aldım tabi. Bloğu izleyen küçük bebek sahibi okuyucular olabilir diye de yazmak istedim. 1-2 yaş için gayet güzel bir kitap bu.

Kitap küçük tavşanın annesine sevgisini ifade etme çabalarını içeriyor. Ancak ne yaparsa yapsın annesinin ölçülerini geçemiyor.

“Bil bakalım seni ne kadar seviyorum?” diye sordu.

“Bunu bilmem çok zor” diye yanıtladı Büyük Tavşan.

Küçük Tavşan kollarını iki yana kocaman açarak, “İşte bu kadar!” dedi.

Büyük Tavşan’ın kolları daha da uzundu. O da kollarını iki yana açtı:

“Ben seni bu kadaaar seviyorum” dedi.

“Vayyy… Amma da çok!” diye düşündü Küçük Tavşan.

kitap567

Kollarını yukarı uzattığında, annesininkiler daha yukarı uzandı. Amuda kalkarak ayak parmaklarını uzattığında, annesi onu daha da yukarı kaldırdı. Zıpladığında, annesi daha yükseğe zıpladı. Sonunda aydedeye kadar sevdiğini söylediğinde, bu gerçekten uzaktı.

O sırada uykuya dalan Küçük Tavşan’ı annesi, buradan aydedeye, aydededen buraya kadar seviyordu…

kitap568

Sıcacık bir sevgi hikayesi bu. Çizimleri de oldukça naif. Küçük çocukların ellerinden düşürmeyeceklerini düşünüyorum.

Benim oğlumsa son zamanlarda beni, dünyadaki tüm formalar kadar, tüm toplar kadar, tüm kitaplar kadar, kitaplardaki tüm harfler kadar, tüm canlılar kadar, tüm saç telleri kadar seviyor 🙂

About yagizlahayat

4 Ağustos 2009 dan beri hayatımın yeni bir amacı var. Bu blog afacan oğlum Yağız'a ilk doğumgünü hediyesidir.
Bu yazı Uncategorized, Yağız'ın Kitaplığı içinde yayınlandı ve , , , , olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Bir Cevap Yazın

