Adım Adım ile Röportaj :-)

adım adımAdım Adım dergisi hakkındaki yazımdan sonra, derginin sorumlularından Kübra Hanım, röportaj teklifinde bulundu bana. Memnuniyetle kabul ederek cevaplamaya giriştim gönderdiği soruları. İnsanın kendinden bahsetmesi ne zormuş 🙂

İlk kez bir röportaj verdiğim için biraz heyecanlandım ve hemen paylaşmak istedim 🙂

Bu keyifli sohbet için bir kez daha teşekkür ediyorum Adım Adım dergisine…

Röportajı okumak isterseniz bir tık lütfen 🙂

İlgili Yazılar :

About yagizlahayat

4 Ağustos 2009 dan beri hayatımın yeni bir amacı var. Bu blog afacan oğlum Yağız'a ilk doğumgünü hediyesidir.
Bu yazı Uncategorized içinde yayınlandı ve , , olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

22 Responses to Adım Adım ile Röportaj :-)

  1. kadriye dedi ki:

    çok güzel bir röportaj olmuş, tebrik ederim:)

    Beğen

  2. Aaa, Kırıkkale’de olduğunu bilmiyordum ben!

    Beğen

  3. begüm dedi ki:

    çok beğendim röportajınızı hayırlı olsun. buradan herkese tanıtmış oldun:)

    Beğen

  4. Mor dedi ki:

    Çok güzel olmuş! Gurur duydum 🙂

    Beğen

  5. dilek aydın dedi ki:

    Ben de gecen gun yazdıktan sonra üye oldum ve bugun 10.ay paketımız geldi 🙂 sormuslardı nereden duydunuz dıye senı soylemıstım Fatoş’cum. Röportaj çok güzel olmuş.Tavsiye için teşekkürler..

    Beğen

  6. Geri bildirim: Adım Adım Hediye Kitap Kampanyası :-) | Oğlumu Büyütürken

  7. Geri bildirim: Berenstain Ayıları | Oğlumu Büyütürken

  8. Geri bildirim: Adım Adım Gelişim Seti (36-48 Ay) | Oğlumu Büyütürken

  9. Geri bildirim: Minikler Serisi | Oğlumu Büyütürken

  10. ebrar dedi ki:

    merhaba ben adım adıma yeni uye oldum bebeğim sekiz bucuk aylık. dergi fiyatlarına diğer sitelerden baktığım zaman 15.5 tl bana gönderecekleri 11 sayı buda 170tl yapar hadı dıyelim diğer urunlerde 100tl olsa 270tl olsun ben verdım 408tl. siz daha once uye olmus biri olarak dergi harıcınde bu kadar fıyat farkı olacak neler gonderiyorlar cok merak ediyorum bu yuzden uyeliğimi ıptal ettırmek ıstıyorum. uyeliğimi ıptal ettirmeden cevap yazarsanız sevinirim.

    Beğen

    • yagizlahayat dedi ki:

      Merhaba Ebrar Hanım. 15.5 tl fiyatı nereden gördünüz bilmiyorum ama ben başladığımda da 29 tl idi. Şimdi ise 34 tl imiş sitesinde. Biraz pahalı bir dergi evet. Sanırım en çok da bunun için eleştiri alıyor.

      Beğen

  11. Fatma dedi ki:

    Merhaba Fatma Hnm
    Blogunuzu yeni kesfettim ve bayildim. Ben yurt disinda yasiyorum ve 9aylik bir bebegim var. Adim adim setini bende siparis edecegim.

    Beğen

  12. Geri bildirim: Hatıra Biriktirmek… | Oğlumu Büyütürken

  13. Geri bildirim: Bir Dolap Kitap’a Konuk Olmak… | Oğlumu Büyütürken

Yorum bırakın