Adım Adım

adım adım

Yağız doğduktan sonra kafamı meşgul eden en büyük sorulardan biri gelişimi için ne yapabilirimdi. Bir yerde üç yaşına kadar çalıştırılmayan beyin hücrelerinin öldüğünü, daha sonra ancak kalanların geliştirilmeye çalışıldığını okumuştum. İnternette araştırırken Adım adım okul öncesi bilinçli gelişim seti  adlı bu dergiye rastladım. Aylık bir yayın. 9-48 ay arasını kapsıyor. Her ay zihinsel, dil, motor, duygusal-sosyal gelişimiyle ilgili bilgiler veriliyor ve o ay için birlikte yapılacak aktiviteler yer alıyor. Yağız bazılarını çoktan yapmış oluyor, bazılarını yapamıyor ama bu dergilere bakarken çok eğleniyor. Hem de dergilere bakarken birlikte vakit geçirmiş oluyoruz. -Gerçi benim bütün vakitlerim Yağız’la geçiyor doğduğundan beri 🙂 –

Favori sayfaları oluyor her sayıda. Ona bakmak istiyor sürekli. Dergiyle birlikte her ay internetten indirilecek birkaç şarkı şifresi, kitap, oyuncak gibi hediyeler geliyor. Sanırım faydası olup olmadığını zaman gösterecek bize. Ama Yağız eğleniyor ya biz de memnunuz o yüzden. O istediği sürece almaya devam edeceğiz.

About yagizlahayat

4 Ağustos 2009 dan beri hayatımın yeni bir amacı var. Bu blog afacan oğlum Yağız'a ilk doğumgünü hediyesidir.
Bu yazı Yağız'ın Kitaplığı içinde yayınlandı ve , , , olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

33 Responses to Adım Adım

  1. kadriye dedi ki:

    harika bir site olmuş, bayıldım süpersin.. merakla takip edeceğim 4*4 lük anne:))

  2. Geri bildirim: 18 Ay… | Oğlumu Büyütürken

  3. Geri bildirim: Bir Dolap Kitap | Oğlumu Büyütürken

  4. Geri bildirim: İlk Kitaplar… | Oğlumu Büyütürken

  5. Geri bildirim: Kitaplara Dokunmak | Oğlumu Büyütürken

  6. Geri bildirim: Kitaplar, Kitaplar… | Oğlumu Büyütürken

  7. Geri bildirim: Bir Kitapkurdu Nasıl Yetişir? :-) | Oğlumu Büyütürken

  8. Geri bildirim: Teşekkür Ederim, Siz Nasılsınız? | Oğlumu Büyütürken

  9. deniz dedi ki:

    Merhaba, oncelikle blogunuz ve bu yaziniz icin tesekkurler. Ben de Adim Adim serisini arastiriyordum. Siz memnun musunuz hala? Ben her ay gelen oyuncaklari biraz zayif buldum, siz ne dersiniz bu konuda? Tesekkurler simdiden 🙂

    • yagizlahayat dedi ki:

      Oğlum bu dergiyi çok seviyor. Geldiğinde o kadar heyecanlanıyor ki, almamak mümkün değil. Geçmiş sayıları da çıkarıp tekrar tekrar bakıyor. Hatta ilerleyen sayılarda çocuklara isim verilmeye başlandığından beri, daha da yakınlık kuruyor resimlerle. Aslında anlatılanlar çok basit ve biz bu basitliğe inemiyoruz sanırım.
      Oyuncaklar konusunda aynı fikirdeyim. Baştan beri beğendiğim birkaç oyuncak oldu ama genelde zayıf buldum. Ben10 li bir bowling seti göndermeleri ise bardağı taşırdı ve dergiye şikayetlerimi bildirdim. Hatta bazıları ucuzcu marketlerde rastlanabilen cinsten. Daha kaliteli şeyler bekliyorum bende. Ama boya kalemlerinden memnunum.
      Birebir oğluma bu derginin ne kadar etkisi olduğunu bilemiyorum. Çünkü daha ilgilendiği pek çok şey var. Hangi materyalden ne kadar öğreniyor bilemiyorum. Ama çok sevdiği için devam ediyorum almaya.
      Umarım yardımcı olabilmişimdir. Ziyaretiniz içinde teşekkürler 🙂

      • dengiz dedi ki:

        kusura bakmayın, cevap verdiğinize dair mail gelmedi, daha şimdi alakasız bi yerden gördüm yazdıklarınızı. Biz de almaya başladık bakalım, kitaba uzun uzun bakıyor, inceliyor şimdilik. Özgür’de de dediğiniz gibi olursa ileride daha fazla yararlanacağız bu dergiden sanırım. Sevgiler..

      • yagizlahayat dedi ki:

        Rica ederim. Umarım memnun kalırsınız.

  10. Glkarsli dedi ki:

    Merhaba,
    Bloğunuz gercekten çok hoş, beğenerek takip ediyorum.
    7 ,5 aylık kızım var. Onun için adım adım dergisini almak istiyorum.
    Dergi aylik alınabiliyor mu?
    Teşekkürler

    • yagizlahayat dedi ki:

      Güzel sözleriniz için teşekkür ederim. Başka bir blogda, Adım Adım dergisinin D&R’da satıldığını ama eklerinin olmadığını okumuştum. Genelde konularla ilgili materyaller verildiği için öyle almayı tercih etmezsiniz sanırım. Endişeniz ücret konusunda ise zaten peşin ödemiyorsunuz. Aylık ücret kesiliyor. Eğer endişeniz çocuğum ilgi göstermezse ise, abonelik iptali olup olmayacağını sormanızı öneririm.

  11. çiler dedi ki:

    Merhaba Nurturia’da rastladım size,ziyaret ettimki açar açmaz adım adım dergisi ile ilgili yazıyı okudum.bende dün abone oldum .oğlum 16 aylık.sizde abone olmuşdunuz.memnun kaldınız,fikirleriniz nelerdir?

    • yagizlahayat dedi ki:

      Merhaba
      Biz ilk sayıdan itibaren aboneyiz dergiye. Bazı eksikleri olsa da piyasada başka alternatifi yok. Başka pek çok şeye de maruz kaldığından tekbaşına derginin oğlum üzerindeki etkisini çözemiyorum. Çok basit anlatımı olduğundan öncelikle tereddüt etmiş olsamda, aslında oğlumunda bu şekilde basitleştirilmesine ihtiyaç duyduğunu gözlemledim. Mesela işe başlamamı bu dergi sayesinde kolay atlattığımızı düşünüyorum. Oğlumda severek takip ettiğinden almayı sürdürüyoruz.

  12. nimet dedi ki:

    kac yaşına kadar almayı düşünüyorsunuz acaba

  13. Geri bildirim: Meraklı Minik | Oğlumu Büyütürken

  14. Geri bildirim: Adım Adım Gelişim Seti (9-36 Ay) | Oğlumu Büyütürken

  15. Geri bildirim: Adım Adım ile Röportaj :-) | Oğlumu Büyütürken

  16. Geri bildirim: Adım Adım Hediye Kitap Kampanyası :-) | Oğlumu Büyütürken

  17. Geri bildirim: Berenstain Ayıları | Oğlumu Büyütürken

  18. Geri bildirim: Adım Adım Gelişim Seti (36-48 Ay) | Oğlumu Büyütürken

  19. Geri bildirim: Minikler Serisi | Oğlumu Büyütürken

  20. Geri bildirim: Zeka Geliştirme Seti- Miniyup 5+ | Oğlumu Büyütürken

  21. Geri bildirim: Yağız’ın Eğitim Serüveni :-) | Oğlumu Büyütürken

  22. Selma kaya dedi ki:

    Merhabalar adım adım setini sizin blogunuzda gördükten sonra araştırdım almak istiyorum ama biraz kararsız kaldım olumsuz eleştiriler var internette, size birşey sormak istiyorum siz setinizi ikinci el satmayı düşünür musunuz?

  23. Susam dedi ki:

    Ben de olumsuz düşünenlerdenim. Para iadesi yapmadıkları için mevcut ayının 2 ay ilerisini göndermelerini istedim. Kendi ayındaki setler bize gerçekten basit geliyordu ve yarım saatte bitiriyorduk. Daha ileri setler tatmin ediyor ama üyeliğim bitince yenilemeyi düşünmüyorum.

    • yagizlahayat dedi ki:

      Üzüldüm sorun yaşamanıza. Benim öyle bir talebim olmadığından, sorun çözme yeteneklerini ve istekliliklerini görme şansım olmadı. Ama 3-4 yaş kutularını, daha erken göndermişlerdi talebim doğrultusunda.

Bir Cevap Yazın

