Hatıra Biriktirmek…

FOTOKİTAP47Yağız’a hazırladığım son fotokitap hakkındaki yazım üzerine, Lukapu’dan Şebnem Hanım, Lukapu Dergi için de bir yazı yazıp yazamayacağımı sordu bana. Bende neden fotokitap hazırladığıma dair bir yazı yazıp gönderdim kendisine. Yayınlanmış. Bende buraya ekleyeyim linkini ve unutmayayım bir gün bir yerlerde yazdığım satırları dedim 🙂

http://lukapu.com/lukapu-dergi/yagizla-hayat-hatira-biriktirmek.html

Hatıra Biriktirmek…

2009 yılının Ağustos ayında bir oğlum oldu benim. Uzun zamandır beklediğim…

Ona hatıralar biriktirmeye başladım. İlk patiği, eldiveni, ilk saçı…

Sonra defterlere doldurdum duygularımı, az geldi blog açtım…

Her anne gibi bende bebek kokusunu içime çekmeye doyamadım. Her anını hafızama kazımak istedim. Yetmedi, makinamla gezer oldum. Gülüşünde, kıvrılıp uyumasında, emeklemesinde, ilk adımlarında, doğum günlerinde, okula başlamasında bol bol bastım deklanşöre… DEVAMI İÇİN BİR TIK LÜTFEN 🙂

Kim bilir belki de kendime biriktiriyorumdur hatıraları…

İlgili Yazılar:

About yagizlahayat

4 Ağustos 2009 dan beri hayatımın yeni bir amacı var. Bu blog afacan oğlum Yağız'a ilk doğumgünü hediyesidir.
Bu yazı Uncategorized, Yağız özel içinde yayınlandı ve , , , olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

One Response to Hatıra Biriktirmek…

  1. Geri bildirim: Bir Dolap Kitap’a Konuk Olmak… | Oğlumu Büyütürken

Bir Cevap Yazın

