Didim-Akbük 2017

DİDİM

2017 Tatilimiz biraz uzun sürdü. Bozburun’dan sonra, rotayı Didim’e, eşimin anne ve babasının yazlığına çevirdik. Bir hafta kadar da orada kaldık. Aslında Yağız’ın bu sene Didim’e ikinci gidişi. Daha önce babasıyla gidip bir hafta geçirmiş ve ardından ilk otobüs yolculuğunu büyük bir keyifle yapmıştı 🙂

DİDİM1

Yağız oldum olası içinde merdiven olan evlere bayılıyor 🙂 Dede ve babaannesiyle olmayı da çok seviyor. Gerçekten müstakil evde yaşamak çok güzel. Keşke apartman dairelerine sıkışmasak, hep böyle evlerde geçse ömrümüz. Hele şu balkondaki salıncak yok mu, en güzel kitap okuma mekanı 🙂

DİDİM2

Didim’de denize girdiğimiz plaj, çocuklar için çok uygun. Metrelerce gitsek de deniz belinize gelmiyor bir türlü. Gerçi Yağız kumdan çok hoşlanmıyor ama benim için ayakkabısız denize girebilmek güzel. Yağız buraya ilk geldiğinde korkusunu attığından, beraber gittiğimizde de, korkmadan yüzmeye çalıştı. Seneye bu işi çözer sanırım.

Ve tatilimiz bitmiyor bitmiyordu 🙂 Didim Kazıklı Koyu’nda üniversiteden arkadaşım Arzu’nun yazlığı var. Didim’e geldikçe uğruyoruz. Haftasonunu da orada geçirdik. Öyle çok resim çekmişim ki orada, o yüzden onu başka bir yazıda yazsam iyi olacak 🙂

İlgili Yazılar :

About yagizlahayat

4 Ağustos 2009 dan beri hayatımın yeni bir amacı var. Bu blog afacan oğlum Yağız'a ilk doğumgünü hediyesidir.
Bu yazı Gezi, Uncategorized içinde yayınlandı ve , , , olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

One Response to Didim-Akbük 2017

  1. Geri bildirim: Kazıklı Koyu | Oğlumu Büyütürken

Bir Cevap Yazın

