Kitap Mührü

muhur3

Yeni bir kitap aldığımda ilk yaptığım şey, hemen ilk sayfasına adımı yazmaktır. Artık o kitabın benim olduğu tescillenmiş olur böylece 🙂 Şimdi, ben onu daha da güzelleştirecek bir seçenek buldum. Birkaç kişiye de hediye olarak yaptırdım ve herkesin çok hoşuna gitti. Bende mühür hediye etmeyi çok sevdim. Kendimi de unutmadım tabi. Ve tabi ki Yağız’ı da 🙂

muhur2İnternette pek çok yer var mühür yaptırılabilecek. Hazır pek çok şablon da mevcut. Ama ben kişiselleştirmeyi seviyorum. O yüzden Atölye Balkabağı‘na yaptırarak kişiye özel hazırlatmayı tercih ediyorum. Seda Hanım’a, yaptırmak istediğim kişiyle ilgili bilgileri veriyorum ve o bana birkaç seçenek hazırlıyor. Sonrasında ufak tefek değişikliklerde yapılabiliyor.

Yağız’ın en sevdiği şeyler son zamanlarda, futbol, kitap ve lego. Sonuç olarak ortaya böyle bir mühür çıktı. Mühür şık kesesinde ve ıstampasıyla birlikte geliyor. Ancak bir kutunun eksikliğini duyuyorum. Mührü direk keseye koymak zor. Kutu olsa daha rahat kullanımı olurdu sanırım. Mürekkep seçeneklerini değiştirerek daha renkli baskılar yapmak da mümkün. Özellikle kırmızı yakışıyor.

muhur1Şimdi tüm kitaplarını mühürleyesim var 🙂 Ama 400 ü geçmiş toplamda. Bir kalemde bunu yapmak zor 🙂

Kitapla ilgili her şeyi seviyorum 🙂 Kitaplıkları, kitap ayraçlarını, mühürleri, kitap kılıflarını…

Çok da güzel kitap kılıfları görüyorum internette. Hele birisi şuan için ara vermiş ama takipteyim. Modellerine bayıldım. Benim gibi çantada kitap taşıyorsanız sizde seversiniz kesin. Bakar mısınız şu güzelliklere 🙂 www.ozlemistan.com

Benim bu kılıflara hayran hayran baktığımı gören Koray, Yağız’a olmasa da bana çok şık bir kılıf hediye etti. Yağız’la ilgili olmasa da onu da eklemek istiyorum 🙂 Hem mühür için bir başka örnekte olsun.

DOĞUM GÜNÜ.jpg

muhur

 

Kitapları seven birine hediye alternatifi arıyor iseniz,  bundan daha çok mutlu edecek bir seçenek düşünemiyorum. Gerçi ben mührümü kendim aldım ama (tek taşımı kendim aldım misali 🙂 Neyse ki kılıf alarak depara geçti Koray 🙂 ) hediye gelse de eminim çok sevinirdim 🙂

Eh sonunda mührü de yazdım rahatladım 🙂

Siz bu yazıyı okurken ben gidip biraz mühürleme yapayım 🙂

 

About yagizlahayat

4 Ağustos 2009 dan beri hayatımın yeni bir amacı var. Bu blog afacan oğlum Yağız'a ilk doğumgünü hediyesidir.
Kenar | Bu yazı Uncategorized, Yağız özel içinde yayınlandı ve , , , olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

2 Responses to Kitap Mührü

  1. Fulya dedi ki:

    Kitap mühürlerinden sizin sayenizde haberim oldu.Okul öncesi dönemde olmalarına rağmen iki yüz civarı kitaptan oluşan kütüphaneye sahip oğlum ve kızım için ben de balkabağı atölyeye mühür siparişi verdim.Gelmesini sabırsızlıkla bekliyorum.Yağız’ın ki de çok sevimli olmuş.

Bir Cevap Yazın

