Sakar Cadı Vini’nin Yaramaz Robotu

Kitap441Bir Sakar Cadı Vini ile daha karşınızdayız 🙂 Bu sefer ki maceramız bir robotla.

Sakar Cadı Vini her çarşamba gittiği sanat derslerini çok sevmektedir. Derslerden birinde maket yapmaya karar verirler. Vini ayı maketi yapmak için işe koyulur ama sonuç biraz farklı olmuştur.

“Çok güzel bir robot Bu durum Vini’nin pek hoşuna gitmeyince, olmuş, Vini”, dedi öğretmen. Vini somurttu. Ne robotu?

Robotunu alıp eve götüren Vini, büyüyle gerçek bir robota çeviriverir onu. Ancak bu robot yaramazdır biraz. Onu eski haline çevirecekken, robot sihirli değneği kapıverir. Hala ucunda robot sihri olan değnekle, robot kurbağa, robot ördek, robot tavşan yapar.

Kitap442

Vini’nin evinden sonra, Vini’yi de robota çeviriverir robot. Artık iş Vilbur’a kalmıştır. Bir sarmaşığa tutunarak atlar ve robotun elinden kapar değneği. Robot Vini, Vilbur’un eline tutuşturduğu değnekle tüm büyüleri bozar.

“Teşekkürler, Vilbur”, dedi Vini.

“Senin gibi akıllı bir kedim olduğu için çok şanslıyım”

“Mırr, mırr, mırr” dedi Vilbur.

Kitap443

Çizimleri gayet renkli, sevimli olan bu kitabın ilk ve son sayfalarındaki 7 ve 8 yaşındaki çocukların yaptıkları çizimlerde gayet başarılı 🙂

Seviyoruz biz Vini’yi 🙂

İlgili Yazılar :

About yagizlahayat

4 Ağustos 2009 dan beri hayatımın yeni bir amacı var. Bu blog afacan oğlum Yağız'a ilk doğumgünü hediyesidir.
Bu yazı Uncategorized, Yağız'ın Kitaplığı içinde yayınlandı ve , , , , , olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

5 Responses to Sakar Cadı Vini’nin Yaramaz Robotu

  1. damla durmus dedi ki:

    Merhaba ben bu tübıtak 1001 serisini bulamıyorum yardım edermisiniz

  2. damla durmus dedi ki:

    Merhaba ben bu tübıtak 1001 serisini bulamıyorum yardım edermisiniz ve nerde oturuyorsunuz merak ettim ben bursa da oturuyorum

  3. Geri bildirim: Sakar Cadı Vini Denizin Altında | Oğlumu Büyütürken

Bir Cevap Yazın

