Art Crazy- Yaratıcı Çocuk

Kitap421

Yağız resim yapmayı çok sevince ve bende pek yaratıcı olmayınca, bizi yönlendirir düşüncesiyle almıştım bu seti birkaç yıl önce. Yanilmıyorsam 4,5-5 yaşlarındaydı. Ancak herşeye biraz acele ediyorum sanırım 🙂 Her ne kadar 3-14 yaş olarak etiketlenmiş olsa da, fasiküllerde Yağız’ın yaşına uygun çok aktivite bulamadım açıkçası. 10 yaş civarı çocukların daha çok ilgisini çekecektir. Birkaç yıl sonra daha anlamlı olacak ancak boyalar kuruyacağından çok da işimize yaramayacak saklamak.Kitap422

Aslında benim ödediğim fiyata, bu miktarda boya almış olmam bile çok iyi. Ancak şimdi ki fiyatı epey artmış. Boyalardan başka, aktivitelerde kullanılacak pek çok materyalde mevcut. Fakat ben çoğunun nasıl kullanılacağını bilmiyorum :-((

Kitap423

Beş klasörden oluşan bu set, kes yapıştırdan hoşlanan çocukların bir hayli hoşuna gidecektir.

Kitap424

Ancak dediğim gibi, bir kaç yıl sonra 🙂

oyuncak65

Bizim şimdiye kadar yapabildiğimiz de bir tek bu işte 🙂 Cambaz maymun 🙂

oyuncak66

Vakit bulsak belki daha çok yapacak seçenek bulabiliriz. Ancak şuan ödevlerle meşgulüz, başka şeye zaman yok 🙂

İlgili Yazılar :

About yagizlahayat

4 Ağustos 2009 dan beri hayatımın yeni bir amacı var. Bu blog afacan oğlum Yağız'a ilk doğumgünü hediyesidir.
Bu yazı Uncategorized içinde yayınlandı ve , , olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

2 Responses to Art Crazy- Yaratıcı Çocuk

  1. cem karataş dedi ki:

    peki satmayı düşünürmüsünüz

Bir Cevap Yazın

