Babaya Kitap…

KİTAPBabalar gününü geride bıraktık ama ben Yağız’ın hediyesini ancak ekleyebiliyorum. Anne ve babalar gününde Yağız’ın kendisinin hediye hazırlamasını çok önemsiyorum ben. Bu defa babasına bir kitap hazırlamak istedi Yağız. Tasarım ve hikaye tamamen ona ait. Ben sadece hikayesini kaleme aldım 🙂 Sevgiyi anlatmak için düşünce balonlarının içine kalp çizmekte, saatin parlaklığını göstermek için sim kullanmakta onun fikriydi. Naçizane bir sayfada da beni çizmiş ama hikayede benden bahsettiği yok 😦 Bir kere daha Yağız’ın, kişilerin ilgi alanları konusunda ne kadar dikkatli olduğunu görmüş olduk 🙂 Babasının saatlere olan merakını, üstelik markasını hatırlayacak derecede iyi takip etmiş 🙂

Gelelim hikayeye. Ben hiç bir şekilde müdahale etmediğimden, yazım hatalarına da dokunmadım. Aynen Yağız’ın sözleriyle hikaye şöyle :

KİTAP1

Bir gün babamla dolaşıyorduk. Sonra benim canım çok sıkıldı. Sonra babamla gezdik. Gezdikten sonra ikimizde yorulduk. Eve gittik.

KİTAP2

Babam eve geldiğinde çok çok şaşırmış. Çünkü karşısında bir rolex duruyormuş. Rolex masanın üzerinde parıl parıl parlıyormuş. Yıldız kadar parlakmış.

KİTAP3

Sonrasında rolex takınca çok sevinmiş. Artık saati yirmi olmuş. Sonra saatlerini denemeye koyulmuş. Sonra benim aldığım saati çok çok beğenmiş.

KİTAP4

Sarılmış. Sonra da babam saati çok sevdiğini söylemiş. Babam çok mutlu olmuş.

KİTAP5

Sonra babamla ben sinemaya gittik. Sonra sinemada babam uyuyacak gibi oldu. Eve gidince hemen uykuya daldı.

KİTAP6Ve sonuna da bir şiir ekledi 🙂

Babacığım seni çok seviyorum.

Babacığım seni çok seviyorum.

Sen benim balımsın.

Sen benim canımsın.

Babacığım seni çok seviyorum.

Babalar günün kutlu olsun.

KİTAP7Kıskandım mı? Yok canııııımm 🙂

İlgili Yazılar :

About yagizlahayat

4 Ağustos 2009 dan beri hayatımın yeni bir amacı var. Bu blog afacan oğlum Yağız'a ilk doğumgünü hediyesidir.
Bu yazı Uncategorized, Yağız özel içinde yayınlandı ve , , , olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

2 Responses to Babaya Kitap…

  1. Yağız' ın babası dedi ki:

    Harika bir hediye hazırlamış benim düşünceli oğlum .Şimdiye kadar aldığım en güzel hediye idi .

Bir Cevap Yazın

