Zeka Geliştirme Seti- Miniyup 5+

Kitap290Gelecek yıl oğlum ilkokula başlayacak. İnanması zor ama gerçek 😦 İlkokul 1. sınıf öykülerini duydukça beni aldı bir korku. Ne yapmalı da gelecek yılı sorunsuz atlatmalı, ödev kabusu yaşamamalı? Bu yüzden oğlumun hem eğleneceği, hem de konsantrasyon seviyesini artıracak bir şey bulayım derken çıktı karşıma bu set. Gerçi Yağız’ın çok ihtiyacı var mıydı onu da bilemiyorum. Zaten eğer sevdiği bir şeyse uzun süre odaklanabiliyor. İçinde 10 adet çalışma kitabı ve bir kontrol kutusu olan bu seti çok sevdi oğlum. Özellikle kontrol kutusu sayesinde bu set bir oyun gibi geldi oğluma.

Kitap291

Kitap setleri aşağıdaki gibi:

  • Okul Öncesi İçin Beyin Cimnastiği 1
  • Okul Öncesi İçin Beyin Cimnastiği 2
  • Konsantrasyon Oyunları 1
  • Konsantrasyon Oyunları 2
  • Futbol – Mantıksal Düşünme
  • 6’ya Kadar Hesap Yapmayı Öğreniyorum
  • 10’a Kadar Hesap Yapmayı Öğreniyorum
  • 10 Sayısına Kadar Hesap Yapalım!
  • Görme ve Düşünme Okulu 1
  • Görme ve Düşünme Okulu 2

Biz henüz iki tanesini yaptık. Yağız hepsini bir an önce yapma derdinde ama ben bir kitap bitmeden diğerine geçmesini istemedim. O zaman zorlandıklarına geri dönmeyebilirdi çünkü.

Ben bu setle Benekli Dünyam bloğunun sahibi Raife Hanım sayesinde tanıştım. Buna benzer birkaç set daha var bahsettiği. Onlar hakkında benim bir fikrim yok. Miniyup’u tercih etmemde, Alman eğitimciler tarafından tasarlanmış ve uzun yıllardır pek çok ülkede kullanılıyor olması etkili oldu. Ben seti Önel Yayıncılık‘tan aldım. Orada bahsedildiğine göre pek çok özel okulda da kullanılıyormuş.

Kitap292

Kitap aslında bana oldukça zorlayıcı geldi. Yağız’ın da zorlanacağını düşünmüştüm ama korktuğum gibi olmadı. Zamane çocukları çok zeki 🙂

Yağız’da nasıl bir gelişme yaratır bu set bilemiyorum ama ben amacıma ulaştım. Oğlumun eğlenerek yapacağı bir set buldum. Bir faydası olmasa da eğlenir en azından 🙂

Kısaca nasıl oynandığını anlatayım. İki sayfanın birinde soru diğerinde cevaplar var. Kontrol kutusunda doğru cevaplara, üzerinde rakamlar olan taşları yerleştiriyor ve ters çeviriyorsunuz. Eğer sayfada verilen şekli oluşturabilmişseniz, cevaplarınız doğru demektir. Yani çocuklar bir büyüğe ihtiyaç duymadan da kolayca yapıp kontrol edebilirler. Kitaplar üzerine herhangi bir işaretleme yapılmadığından da, defalarca tekrarlanabilir. Yağız’da bir videoyla uygulamalı olarak gösterecek sizlere 🙂 Çekim pek iyi olmadı ama idare ediverin 🙂

İyi seyirler 🙂

 

İlgili Yazılar :

 

 

 

Reklamlar

About yagizlahayat

4 Ağustos 2009 dan beri hayatımın yeni bir amacı var. Bu blog afacan oğlum Yağız'a ilk doğumgünü hediyesidir.
Bu yazı Eğitim içinde yayınlandı ve , , , olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Zeka Geliştirme Seti- Miniyup 5+ için 13 cevap

  1. Benekli dünyam dedi ki:

    iyi günlerde kullanın, sevgiler..

  2. Gülseren dedi ki:

    Merhaba Çok uzun zaman oldu sizi kızım henüz 9 aylık iken takip Etmeye başlamıştım. Biraz ara vermişim takiplerime . Bu sabah maillerime bakarken son gönderiniz ilgimi çekti. Yağız çok büyümüş . Maşallah çok akıllı bir çocuk olmuş. Tabi sizin emekleriniz de çok. Kızım 3,5 Yaşında şu an . Sizin videonuzu izleyince bir Pişmanlık oldu içimde onu ihmal Ettiğim konusunda . Onunla oynamaya çalışıyorum iş Dönüşü Ama çok Eğitici değil. Koşuyoruz , evcilik falan … Aldığım Eğitici Setlerin başında pek vakit geçirmiyoruz. Sıkılıyoruz . Tam bir yüzleşme oldu benim için . Size Yağız oğlanla sağlıklı , mutlu upuzun bir ömür diliyorum. GÜLSEREN KARSLI ; Doğa nın annesi P.S: Doğa Yağız abiye sulu boya yaptı .

    iPhone’umdan gönderildi

  3. Gülseren dedi ki:

    Doğa’nın Yağız abisine boyaması 😊😊😊

    iPhone’umdan gönderildi

    • yagizlahayat dedi ki:

      Merhaba Gülseren Hanım 🙂 Benim de çok ilgilendiğim söylenemez. Maalesef çalışan anne ızdırapları. Gerçi bu kaygıyı taşımak bile iyi bir şey sanırım.
      Doğa’yı çok çok öperim. Yaptığı resmi de çok merak ettim 🙂

  4. Geri bildirim: Yağız’ın Eğitim Serüveni :-) | Oğlumu Büyütürken

  5. Başak dedi ki:

    merhaba bu site güvenli midir acaba

  6. Geri bildirim: Çocuklar İçin Masallarla Satranç | Oğlumu Büyütürken

  7. Geri bildirim: Ödev Sorunsalı | Oğlumu Büyütürken

  8. sürreyya saraclıoğlu dedi ki:

    http://www.onelyayincilik.com veya önel-yayıncılık l telefonundan arayarak alınabililyor kapıda ödeme ile ve onemli olanda hem CE belgeli kopya olmayan orjinal bir ürün olması yigenlerime dogum günü hediyesi olarak alıyorum inşallah kendi çocugum olunca da 2 yas seti ile başlayıp devam edeceğim iyi akşamlar dilerim.

  9. Geri bildirim: Biraz da Matematik :-) | Oğlumu Büyütürken

  10. Geri bildirim: Dizge-Dikkat ve İşitsel Zekayı Geliştirme Seti | Oğlumu Büyütürken

Bir Yanıt Bırakın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s