Yağız İlk Kez Sinemada…

54-57 AY

Günümüzde Yağız yaşında olup da sinemaya gitmemiş pek çocuk olmasa gerek. Eh, televizyona bu kadar karşı olup da sinemaya götürmek çelişki elbet. Ama en fazla bu kadar dayanabildim 🙂

54-57 AY1

Bir süredir en uygun filmi bekler olduk böylece. Ne de olsa bu çok sık yapacağımız bir eylem olmayacak. İzlemişken değsin istedik ve RİO 2 de karar kıldık. Daha doğrusu Koray oldu bittiye getirdi beni ve akşam Yağız’ı RİO 2 ‘ye götürelim dedi. Yoksa ben hala düşünüyor olabilirdim 🙂 Gerçi ne kadar doğru bir seçimdi tartışılır. Film üç boyutluydu. Gözlükle izlemeyi istemedi Yağız. Öyle olunca da görüntü bir hayli kötüydü. Gerçi gözlükle izlese de, bu seferde onun zararları bir yığın. Ayrıca aşırı hızlı sahneleriyle bir kat daha zararlıydı çocuklar için. Fragmanı aşağıda :

Film güzel miydi, güzeldi. Hele benim gibi animasyon hayranları için. Tam bir görsel şölendi. Yağmur ormanlarında geçiyor olması da muhteşemdi. Mavi Makav kuşunu da pek bir sevdik. Ama benim bile başıma ağrılar girdi. Üç boyut güzel ama yorucu bu anlamda.

Yağız ise bayıldı sinemada olmaya. Işıklar sönünce “korkmayacağımı söylemiştim” dedi. Mısırını da aldı, yerleştirdi. Arada kalkıp danslarına eşlik etti. Tam bir sinema keyfi yaşadı.

54-57 AY2

Sanırım ne kadar mutlu olduğu bu fotoğraftan gayet net anlaşılıyor 🙂 Bir daha ki sinema keyfini iple çekiyor Yağız Oğlan 🙂

İlgili Yazılar : 

About yagizlahayat

4 Ağustos 2009 dan beri hayatımın yeni bir amacı var. Bu blog afacan oğlum Yağız'a ilk doğumgünü hediyesidir.
Bu yazı Uncategorized, İlkler içinde yayınlandı ve , olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

5 Responses to Yağız İlk Kez Sinemada…

  1. Sevil dedi ki:

    3 boyutlu filmlerin normal versiyonları da oluyor bazı seanslarda, bence onları araştırın. Bir kere biz de bilemeden 3 boyutluya girdik dediğin gibi çok yorucu oldu, gözlük takmak da istemediler. Bir de ben de hiç tv seyrettirmedim daha ama sinemaya götürüyorum, hem de baya erken başladık galiba size göre. Aynı şey değil bence, sonuçta zaten onların izleyebileceği filmler çok nadir geliyor, hem de sinema bir sanat 🙂 Ayda yılda bir, bir buçuk iki saat izlemek kalıcı bir zarara sebep olmaz gibime geliyor, ya da öyle olduğunu umuyorum. Rio’nun normal versiyonuna gittik biz geçenlerde, bizimkiler çok sevdi. Ben de çok sevdim, görüntüler gerçekten harikaydı. Ben bir çizgi film hayranı olarak onlardan çok seviniyorum sanırım sinemaya giderken. Hoş büyüklere filmler de neredeyse hayal oldu bizim için, ona imkan kalmayınca buralarda kendimizi avutuyoruz 🙂

    • yagizlahayat dedi ki:

      Sevil biliyor musun bizde Yağız doğduğundan beri ilk kez sinemaya gittik 🙂 Zaten çizgi filmlere ikimizde bayılırız. Biz pek mutlu olduk. Bu seans olayını önce düşünemedik. Belki vardı normal gösterimi de. Bir daha ki sefere sormak lazım önce. Yağız zaten dört gözle bekliyor bir daha ki seferi 🙂

      • Sevil dedi ki:

        Tahmin ederim, biz de uzun zaman gidemedik sinemaya, bir ara gece bizimkiler uyuduktan sonra anneme bırakıp bir kaç kez gittik ama artık uyuma saatleri de iyice kaydı, önceden 9’da uyuyorlardı, şimdi 9’da yine odaya geçiyoruz ama uyumaları 10:30’u buluyor en az, o saatten sonra da ne seans kalıyor ne de bizde gidecek güç 😦 En iyisi çizgi filmler… İyi ki onları seviyoruz 🙂

      • yagizlahayat dedi ki:

        Neyse ki evde annenin olması şansını iyi değerlendirmişsiniz. Biz hala yapışık formdayız 🙂

  2. Geri bildirim: 57 Ay… | Oğlumu Büyütürken

Bir Cevap Yazın

