Fotokitap-3

Kitap111Biz zamane anneleri genellikle, fotoğraf makineleri, cep telefonları elimizde yaşıyor ve durmadan deklanşöre basıyoruz 🙂 En azından benim etrafımdakiler öyle 🙂 Hal böyle olunca sürekli birikiyor bilgisayarımızdaki resimler. Hepsini bastırmak mümkün değil. Ama her an bilgisayara bir şey olacak korkusunu da yaşıyoruz. Bu yüzden bulduğum bir çözüm fotokitaplar. Yağız için hazırladığım bu 3. fotokitap. 2-3 yaş arası dönemini içeriyor. Diğerlerinden bahsetmiştim daha önce. Hepsini www.fottom.com dan yaptırdım.

Kitap112Bu sefer yeni ikonlar eklemişler ve çok sevimli olmuş. Keyifle hazırladım kitabımı ve elime geçince de pek bir sevdim. Tam şekli için bir TIK 🙂

Kitap113Buraya kadar her şey güzel. Ama elime geçtikten bir ay kadar sonra kitabın cildi açıldı ve sayfaları kopup geldi. Bende nasıl bir hayal kırıklığı anlatamam. Öyle ya, ben bunu yıllarca saklamak, ilerde oğluma hediye etmek istiyorum. Hemen aradım Fottom’u. O an ki hayal kırıklığımı çok da önemsemeyen biri, durumumu e-posta yoluyla anlatmamı istedi. Onu da yaptım ve cevap olarak, kargo ücretini kendim ödediğim takdirde gönderirsem tamir edeceklerini söylediler. Bense öncelikle “size yaşattığımız hayal kırıklığı nedeniyle özür dileriz” demelerini, ve hemen yeni bir kitap basıp göndereceklerini ummuştum. Çok iyimserim sanırım 🙂

Kitap114Kargo ücretini neden benim ödemem gerektiğini, sonuçta üretim hatası olduğunu söylediğimde ise, hala olabildiğine soğuk bir tavırla, sadece bu şekilde tamiratını yapacaklarını söylediler. Gönderdim, tamir ettiler sağolsunlar. Onlarla yaptığım 5 fotokitap, 1 takvim ve 1 cd kabından sonra işlerine laf edemem. Kitabımın cildinin ayrılmasını da anlayabilirim. Ama bu tavırlarıyla bir daha onlara sipariş vereceğimi hiç sanmıyorum. Müşteri ilişkileri açısından sınıfta kaldılar bana göre.

Kitap115Şimdi sırada bekleyen fotokitabım için yeni bir yer bulmam gerek. Lukapu adını duyuyorum çok. Başka nerede yapılabilir ki? Bakalım…

İlgili Yazılar:

About yagizlahayat

4 Ağustos 2009 dan beri hayatımın yeni bir amacı var. Bu blog afacan oğlum Yağız'a ilk doğumgünü hediyesidir.
Bu yazı Uncategorized, Yağız özel içinde yayınlandı ve , , olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

9 Responses to Fotokitap-3

  1. ayşegül dedi ki:

    Bence çok güzel bir düşünce. Fiyatını sorabilirmiyim ne kadar tuttu?

    • yagizlahayat dedi ki:

      Sayfa sayısı ve boyuta göre değişiklik gösteriyor. Benim hazırladığım 180 tuttu. Yani hiç ucuz değil. Birazda o yüzden daha çok anlayış bekledim sanırım

  2. Burcin Parlakdag dedi ki:

    Slm cok begendim bende,iyi fikir. Bu fiyat icin bu fotokitapta kac sayfa var yani kac resim koydurttunuz acaba diye sorcam? Tsk

  3. Burcin Parlakdag dedi ki:

    Resimleri elemekde ayri bir is… Ilk firsatta eleme isi yapip bu fotokitap yaptirayim bende.en son sadece 1,5 yasa kadar cogu resme kiyamayip 500 e yakin resim bastirtmistim ,sonra saklamasi da zor:)
    Tesekkurler.bu arada yagiz ile oglum Urasin ilgi alanlari da cok benzer .oyunlariniz,oyuncaklariniz hemen hemen hep paralel benzer:) biz 3,5 …
    Sevgiler
    Tekrar tsk.
    Burcin

  4. Geri bildirim: Fotokitap-4 | Oğlumu Büyütürken

  5. Geri bildirim: Fotokitap-5 | Oğlumu Büyütürken

  6. Geri bildirim: Hatıra Biriktirmek… | Oğlumu Büyütürken

Bir Cevap Yazın

