İngilizce Kitap- Pirate Ships

Kitap99Bendeki bu korsan sevgisi ne zaman başladı bilemiyorum 🙂 Ama Arkadaş Kitabevi’nde bu kitabı görünce elimden bırakamadım. O arada Hobbit’i aldırmak için uğraşan Yağız ise hiç ilgi göstermedi. Ya almaya razı edemezsem diye çok korktum bir ara 🙂 Oysaki onunda bayılacağına emindim. Neyse ki istemeye istemeye razı oldu küçük bey 🙂 Eve geldiğinde ise gerçek duygularını serbest bıraktı ve kitaba ba-yıl-dı 🙂

Bu kitap İngilizce olması nedeniyle hoşuma gitmedi sadece. Baskısı, resimleri, renkleri ile cezbetti beni. Bir korsan gemisinde neler olacağından bahsedilmiş. Bu haliyle “Yıl Boyunca Korsan Gemisi” kitabı ile benzerlik gösteriyor. Ayrıntılar çok eğlenceli. İngilizcesi hakkında fikir vermek adına giriş bölümünden bir kısım yazayım :

Lying in wait…

Three hundred years ago, pirates roamed the Caribbean Sea. This bloodthirsty going is hiding in a sandy cove, waiting for a merchant ship to pass.

Kitap101

Bir koyda, ticaret gemisinin geçmesini bekleyen korsan gemisinde, yapılanlarla başlıyor kitap. Kapakçıklarda daha eğlenceli bir hale dönüştürüyor kitabı. Üzerinde konuşulacak öyle çok ayrıntı mevcut ki. Ardından çarpışma sahnesi ve kutlama geliyor. Sonrasında da korsan limanı…

Kitap100Uzak doğu denizlerindeki korsanlardan da bahseden kitap, batık hazine sayfası ile son buluyor.

Bu kitabın eğlenceli halleri dışında, İngilizce kelime öğretmesi de bonusu. Daha ne olsun 🙂

İlgili Yazılar :

About yagizlahayat

4 Ağustos 2009 dan beri hayatımın yeni bir amacı var. Bu blog afacan oğlum Yağız'a ilk doğumgünü hediyesidir.
Bu yazı Uncategorized, Yağız'ın Kitaplığı içinde yayınlandı ve , , , olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

5 Responses to İngilizce Kitap- Pirate Ships

  1. neslihan dedi ki:

    merhabalar sitenizi yeni keşfettim diyebilirim barışın günlüğü sayesinde benimde 3,5 yaşında kızım var ve bende ona yavaş yavaş ingilizce öğretiyorum renkleri ve sayıları öğretmiştim şimdi şarkılarda indirdim ve kitap alamayı istiyordum önerdiğiniz kitaplar çok güzel ve şunu sormak istiyorum kitaplarınızı internetten mi alıyorsunuz cevaplarsanız sevinirim

    • yagizlahayat dedi ki:

      Merhaba,
      Kitapları genelde internetten alıyorum. Ama ingilizce kitaplar hakkında çok bilgi olmadığından onları kitabevine gittikçe de aldığım oluyor. D&R da çoğu var. Ankara’da iseniz Arkadaş kitabevi ingilizce kitap yönünden çok iyi. Mesela bunu Arkadaştan aldım. Özellikle sormak istediğiniz bir kitap varsa nereden aldığımı yazabilirim.

  2. neslihan dedi ki:

    ben kocaeli gölcükte oturuyorum bende kitaplarımı dnr den alıyorum birde şunu sorayım matematik için bir çalışmanız varmı kitapların hepsini çok beğendim

    • yagizlahayat dedi ki:

      Kitapları beğenmenize sevindim 🙂
      Oğlumun matematiğe karşı özel bir ilgisi yok. Bende açıkçası ilgisi olmayan bir konuda girişimde bulunmadım. Ama belki de artık zamanı gelmiştir 🙂

  3. Geri bildirim: İngilizce Kitap- The Trouble With Dragons | Oğlumu Büyütürken

Bir Cevap Yazın

