4 Yaş…

45-48 AY29Hastane odasında gözleri gözlerime değeli 4 yıl olmuş oğlumun. Zaman nasılda hızlı akıp gitmiş biz anlayamadan. Eski fotoğraflara ya da videolara baktığımda görebiliyorum değişimdeki hızı. Oğlum büyüyor giderek…

Ve onun uzun zamandır işi gücü oyun. Bu sıralar şövalyeler, cadılar, prensler ilgi alanı. Dinozorlar zaten uzun zamandır gündemimizde. Bir de bir arkadaş buldu mu değmeyin keyfine. Tatil olması nedeniyle her gün görüştüğü Kıvanç’la oynamaksa en büyük zevki. Ertesi gün ne oynamayı planladılarsa ona uygun oyuncaklar götürüyor evden. Ve akşam olunca zor ayrılıyorlar birbirlerinden. Daha eve gelmeden ise özlüyor Kıvanç’ı. Bir de komutanı Hande ablasını özlüyor durmadan. Ne kadar eğleniyor olsa da hala sabah evden çıkışımız ve akşam eve girişimiz büyük sorun. Ve bu bizim enerjimizi çok düşürüyor 😦

Geçen ay, ellerinin sürekli ağzında olmasından bahsetmiştim. Geceleri uyuduktan sonra sürdüğüm acı oje sayesinde biraz önünü almış gibiyiz. En azından tüm elini ağzına almıyor artık. Ama hala tam çözülmüş değil.

Bir de uzun zamandır beklediğimiz su çiçeğine kavuştuk sonunda. Kuzenleri sırayla çıkardı ve en sona Yağız kaldı. Vücudunda yoğun bir şekilde çıkmasına rağmen, neyseki yüzünde fazla değil. Tam da tatil arifesinde hiç iyi olmadı ama umarım çabuk atlatır.

Sonunda evde dondurma yapmayı başardım ve Yağız çok sevdi. Dondurma sorunumuzu çözmüş olduk böylece. Yağız’a göre çok güzel dondurma yapıyormuşum ama külah yapamıyormuşum 😦 Biraz daha çalışmam gerek anlaşılan 🙂

Oğlumun içinde ne ukdeymiş zararlı yiyecekler. Kitabındaki çocuk kahramanla sohbet ederken “Ben büyüdüğümde zağağlı şeyleği yiyebilicem. İşe gideğken koyucam çantama yicem 🙂” diyor, babasının arada çantasına koyduğu bisküvilere gönderme yaparak 😦

Bugün itibariyle, evdeki ölçülere göre oğlum 110 cm ve 17 kg. İştahı da, -günde üç öğün yemesi gerek diye düşünülmediğinde- gayet iyi. En sevdiği içecek su. İkinci sırayı da süt alıyor. Onun dışında içeceklere pek yüz vermiyor. Bunların dışında sadece portakal suyu içiyor. Kahvaltıda favorisi menemen. Yemeklerden de özel olarak düşkün olduğu birşey olmamakla beraber, bizim yediklerimizden az ya da çok yiyor.

45-48 AY30Doğumgününü ramazandan sonra kutlayacak olsak da, bugünü boş geçmek istemedik ve pasta kestik. Hediye olarak verdiğimiz kitaba ise bayıldı. Çok güzelmiş diye diye kitabıyla uyudu 🙂

45-48 AY31Dört yaşındaki Yağız, artık sohbet edebildiğimiz, olayların neden-sonuç ilişkilerini irdeleyen, ağzımızdan çıkan her sözü dikkatle dinleyip, gerekli hallerde aleyhimize kullanabilen bir çocuk 🙂 Diken üstündeyiz her an yani 🙂

Gerek artık aydan aya çok fazla değişim göstermediğinden, gerekse gününün çoğunu ayrı geçirdiğimizden, her ay yazacak şey bulmak konusunda zorlanıyorum artık. Bu nedenle, biraz daha aralıklarla yazmayı düşünüyorum Yağız’ın günlüklerini.

İyi ki doğdun bebeğim. İyi ki girdin hayatımıza ve bize seninle yeniden öğrenme mutluluğunu yaşattın. Sen hep mutlu ama ondan da önce insan ol, olur mu oğlum…

İlgili Yazılar :

Reklamlar

About yagizlahayat

4 Ağustos 2009 dan beri hayatımın yeni bir amacı var. Bu blog afacan oğlum Yağız'a ilk doğumgünü hediyesidir.
Bu yazı Ay Ay Gelişim, bebek gelişimi, Uncategorized içinde yayınlandı ve , olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

20 Responses to 4 Yaş…

  1. Evren dedi ki:

    İyi ki doğdun Yağız! Ve ne iyi ettin de doğurdun Fatoş! Sizi tanıdığım için çok mutluyum. Bir de söylemeden geçemeyeceğim, yazının son cümlesini ayrıca birkaç kez okudum, yüreğine sağlık!

  2. 1biranne dedi ki:

    daha nice uzun ve mutlu ömürler versin Rabbim yağız’a ve size…

  3. Nice güzel seneleriniz (senelerimiz) olsun… Çocuklarımızı birlikte büyütüyoruz, ne güzel… Kazanılmış başarıları, büyük mutlulukları paylaşalım hep sağlıkla…

  4. kadriye dedi ki:

    hepberaber sağlıklı huzurlu nice yaşlar olur inş.hep gülsün…

  5. barisingunlugu dedi ki:

    Saglik ve mutlulukla gecirecegi nice yillari olsun Yağız’ın. İyi ki dogmus…

  6. nimet dedi ki:

    iyiki doğmuş yağız oğlan ve iyiki tanımışım sizleri nice güzel yaşlara hep beraber

  7. Geri bildirim: Yağız’ın 4. Doğumgünü… | Oğlumu Büyütürken

  8. Geri bildirim: 51 Ay… | Oğlumu Büyütürken

  9. Geri bildirim: 4,5 Yaş… | Oğlumu Büyütürken

  10. Geri bildirim: 57 Ay… | Oğlumu Büyütürken

  11. Geri bildirim: 5 Yaş… | Oğlumu Büyütürken

  12. Geri bildirim: 5 Yaş 3 Ay… | Oğlumu Büyütürken

  13. Geri bildirim: 6 Yaş… | Oğlumu Büyütürken

  14. Geri bildirim: 7 Yaş… | Oğlumu Büyütürken

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s