Bir Çekim Masalı…

Bir insanın içini ısıtmak için, güneşin sıcacık parladığı bir günde, yeşillikler içinde koşan bir çocuğun yüzündeki sevinçten daha güzel ne olabilir ki?

Oğlumun doğada olduğu, kahkahalar attığı her an yaşıyorum ben bu hissi. Belki bakıp bakıp o anı yaşamak için, belki de oğluma biriktirdiklerimin içinde böyle bir anı olsun diye ölümsüzleştirmek istedim gülüşünü. Ve böylece yolumuz kesişti Esra Erdoğan’la. Yani nam-ıdiğer Ekoanne’yle.

Oğlumun ilk yılında bir fotoğraf albümü yaptırmıştım Aytül Keskin‘e. Bu seferde başka bir objektiften görmek istedim onu. Ve her aradığım soruya cevap olan Nurturia sayesinde buldum Ekotolye‘yi de.

Bir yazsonu, Yağız’ın üç yaşını bitirdiği zamanda buluşmak üzere anlaştık. Çekimleri ODTÜ’de yapmamızı teklif etti Ekoanne. Önce Mühendislik Fakültesi önünde fotoğrafladı oğlumu.

Havuzdaki balık ve kaplumbağalara bakarak çok keyiflendi. Hatta sonrasında fotoğraflarda onların görünmemesine üzüldü.

İlk kez -yardımla da olsa- ağaca çıktı.

Ardından Teknoloji Müzesine geçtik. Orada eski uçak, tren, araba, balon gibi pek çok klasik araç vardı ve çok keyif aldı oğlum.

Uçakları inceledi….

Uçak olup uçtu 🙂

Makinist oldu…

Araba kullandı…

Kısacası güzel bir gün geçirdi.

Belki bu fotoğrafları da bir foto kitapta buluştururum sonra, ama burada da olsun istedim. Ne de olsa oğlumun en büyük hediyesi bu blog olacak büyüdüğünde.

Bir varmış, bir yokmuş. Böylece Yağız’ın hatıra sandığına bir hatıra daha konmuş. Yağız oğlan günden güne büyürken, annesi bu günleri kayıt altına almış olmanın mutluluğuyla sıradaki hatıranın ne olacağını düşünmeye başlamış bile…

Gökten üç elma düşmüş. Biri Yağız’a, biri anne-babasına, biri de bu yazıyı okuyanların kısmetine 🙂

İlgili Yazılar:

About yagizlahayat

4 Ağustos 2009 dan beri hayatımın yeni bir amacı var. Bu blog afacan oğlum Yağız'a ilk doğumgünü hediyesidir.
Bu yazı Uncategorized, Yağız özel içinde yayınlandı ve , olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

26 Responses to Bir Çekim Masalı…

  1. dilek aydın dedi ki:

    Fatoş hanım 6 aylık kızım için de bişeler düşünüyorum ama ne yapsam karar veremedim.fotokitap da çok güzelmiş daha önce bahsetmişsiniz elimizdek resimleri bilgisayarda saklıyorduk folder olarak 0-3 3-6 gibi.. istanbulda tavsiye edebileceğiiz birisi var mıdır acaba? yoksa bu tarz dış çekim için 1 yaşını mı beklesek acaba? kararsızım 😦

    • yagizlahayat dedi ki:

      Biz 6 aylıkken ilk stüdyo çekimini yaptırmıştık. Dış mekan için sanırım sezon kapandı. Baharda düşünürseniz dış mekanda süper olur. İstanbul’da deneyimlediğim kimse yok. Ama sitesinden beğendiğim http://www.mutlumasal.com/ var. Ayrıca bizim fotoğraflarımızı çeken Esra Erdoğan’da talep halinde İstanbul’a gidiyor diye biliyorum. Fotokitabı zaten kendiniz yapıyorsunuz. Onu her zaman yapabilirsiniz. Önemli olan yeterince resmi olsun.
      Sevgiler 🙂

  2. dilek aydın dedi ki:

    Evet bahara kalsa daha iyi olacak gibi hatta 15 mayıs doğum gününe dış mekan çekmi yapsak çok güzel olur sanki:) 6 aylıkken yapığınız herhangi bir foto studyosunda yapılanlardan deıl mı ?? kızımın saçları çıkmadı babannesı de saçlarımız gelsin daha guzel çıkarız annesi dio ama bnm ıcın her halı guzel olduğundan beklemek ıstemıorum zıra 6 ay en tatlı donemı bence..ınter fotokıtabını ve studyoyu halletmek ıcın çalışmalara başlayacağımm :)) teşekkürler…

  3. dilek aydın dedi ki:

    fiyatları nasıl acaba Esra Hanımla çalışsak
    Fatoş hnm ?Fikir açısından.

  4. nimet dedi ki:

    çok hoş olmuş harika bir aile tablosu

  5. nimet dedi ki:

    denden(firarperest) blogonu kapatmış sanırım lütfen onla ilgili bilgi verirmisiniz hergün ilk iş bloga girmekti nasıl irtibat kurarım yavrusudan sonra bi başka şok benim için tşk ederim

    • yagizlahayat dedi ki:

      Sizin mailiniz üzerine farkettim bende. Facebook hesabıda kapalı. Sanırım bloğu davetli okuyucuya açmış. Ulaşabilirsem bilgi veririm.
      Yavrusu da bloğun eski özel olmayan yazılarını tekrar açacağını söyledi. Bakalım.

  6. nimet dedi ki:

    davetli okuyucu nasıl oluyor kendi mi davet ediyor umarım eski haline geri döner. saol cevaplandırdığın için

    • yagizlahayat dedi ki:

      Sanırım kendisinin davet etmesi gerekiyor. Ulaşmaya çalışıyorum bende merak ettim.

      • dilek aydın dedi ki:

        Fatoş hnm sze yazdıktan onra cok ıyı bır fotografcı buldum bılıyor musunuz.. Şuan yurtdısında ama haftasonu telefonlaşacağız.Ekın’in 2 saatlık studyo cekımlerını yapacak sonra Sunay akın’ın oyuncak mzesinde çekeceğiz.. Çok mutlu oldum çunku o muzeye ben de bayılıyorum bır de fotokıtap ve dvd çekım olacakmış… Emınım guzel bı çalışma olacak.. Çok teşekkür ederim..
        İlham verdiniz. Sevgiler..

      • yagizlahayat dedi ki:

        Aaa çok sevindim. Oyuncak müzesi harika fikir. Eminim çok güzel olacak 🙂

  7. dilek aydın dedi ki:

    Evren’in eskı yazılrını yayınlayacak olmasına çok sevındım ınsallah açar cok faydalıydı çünkü..

  8. kadriye dedi ki:

    her zamanki gibi harika bir yazı, harika resimler. blog yazıları yazmak keyifli bir şekilde resimlerle bütünleştirmek ayrı bir yetenek olsa gerek. benim gibi beceremiyenlere teselli olsun, ”yeteneğimiz olsa bizde yapabilirdik” demi ama:))

  9. Ne kadar aydınlık, ne kadar güzel fotoğraflar!

  10. Aaa, yorumları şimdi fark ettim. Feysten sıkıldı pat diye kapattım. Canımın istediği bir ara açarım.
    Blog ayarlarından pek anlamıyorum aslında. Başkalarının faydalanabileceği başlıkları herkese açık; bazı kayıtları kapalı tutmak istedim. Baktım tümden kapatmıştım. Açtım yeniden.
    Sevgiler.

  11. Geri bildirim: Yağız 3 yaşında | Ankara Doğum Fotoğrafçısı

  12. Geri bildirim: Fotokitap-3 | Oğlumu Büyütürken

  13. Geri bildirim: Fotokitap-4 | Oğlumu Büyütürken

  14. Geri bildirim: Fotokitap-5 | Oğlumu Büyütürken

  15. Geri bildirim: Hatıra Biriktirmek… | Oğlumu Büyütürken

Bir Cevap Yazın

