İngilizce Kartlar

İster Türkçe olsun ister İngilizce, kart kullanmayı ben çok seviyorum. Çantamda taşımaya, arabada giderken Yağız’ı oyalamaya çok uygunlar. Türkçe kartlarından sonra, İngilizce öğretmeye niyetlenince piyasadaki kartları araştırmaya başladım. Heran gözümüzün önünde olsunlar diye de küçük mandallarla astık radyatörün üstüne. Arada bir yenileriyle değiştiriyoruz.

Yukarıdaki kartlar daha önce bahsettiğim Smarty’s Book of Words kitabının kartları. Konularına göre ayrılmış ve üzerinde resimleri olan zarflarına konulmuş. Çizimleri çok sevimli öyle değil mi 🙂

Redhouse Kidz yayınlarından çıkan bu kartların bizde ilk ikisi mevcut. My First 50 Words ve My Second 50 Words. Serinin tamamı şimdilik dört adet. Her kutuda renkler, meslekler, hayvanlar, kıyafetler, vücudun bölümleri gibi sözcükler var.

Yukarıdaki bu kartlar ise benim en sevdiklerim. Mudpuppy markasının Colors & Shapes Ring Flash Cards bizdeki ürünün adı. Pek çok farklı çeşidi olan bu kartlar çok kaliteli. Gerek kalınlığı gerek çizimleri gerekse taşıma ünitesi olarak çok sevdik biz bunları. İstenirse halkasından çıkarıp tek tek bakılabiliyor ki bu bile başlı başına bir oyun 🙂

Uzun zamandır, bir konuda yoğunlaşacak kadar vakit geçiremiyoruz ne yazık ki Yağız’la. Hep yapılması gereken işler oluyor. Ama İngilizceyi de oyunlarımız arasına serpiştiriyoruz böyle. Bir de uzun yolda sıkılınca eğleniyor bunlarla Yağız oğlan.

Yabancı dil konusunda öyle güzel materyaller var ki insanın çocuk olası geliyor. Var mı sizin de önerebileceğiniz eğlenceli İngilizce materyaller? Biz de sözlükler, eğlenceli kitaplar var sırada. Artık onlarda başka yazıların konusu 🙂

İlgili Yazılar :

About yagizlahayat

4 Ağustos 2009 dan beri hayatımın yeni bir amacı var. Bu blog afacan oğlum Yağız'a ilk doğumgünü hediyesidir.
Bu yazı Eğitim, Uncategorized içinde yayınlandı ve , , olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

19 Responses to İngilizce Kartlar

  1. Aliya dedi ki:

    Paylaşımınız için çok teşekkür ederiz, takipteyiz 😉

  2. ilknur dedi ki:

    biz daha başlangıç aşamasındayız ingilizce için ama little simple songs dinliyoruz internetten, en azından değişik bir dil için farkındalık yaratmak istiyorum.Hem de şarkı olunca ve görseli de olunca daha ilgili oluyor.mesela twinkle twinkle little star, five little monkeys, goodmorning mr. rooster favorilerimiz.birde iphone’da baby puzzle uygulamaları var ingilizce hayvan isimleri falan var onlar da gayet güzel.

    • yagizlahayat dedi ki:

      Bizde dinliyoruz bu şarkıları. Iphone’um olmadığından diğer uygulamalara uzağız biraz. Ama hayvanlarla ilgili daha önce bahsettiğim “İlk kelimelerim” kitabı sayesinde bayağı bilgi sahibi oldu 🙂

  3. barisingunlugu dedi ki:

    Internette çok araştırdım ve bizim icin en uygun kitabın Smartys Books kitabının olduğuna karar verdim.Siparişimi verdim bugün, kargomuzu bekliyorum.Inşallah Barış da sever kitabı.
    Ingilizce konusunda Ipad den çok faydalaniyoruz bu ara, güzel uygulamalar var.

  4. durununannesi dedi ki:

    bir ara ufak bir kızın elinde gördüğüm 2 yaş için olan ingilizce kartları çok aradım bulamadım bir de bunlara bakıyım..çok teşekkürler paylaştığınız için 🙂

  5. benek dedi ki:

    sizi ilgiyle takip ediyorum…colors and shapes ring flash cards’ları nerden alabiliriz..

  6. Geri bildirim: Eğlenceli İngilizce Kitaplar – 1 | Oğlumu Büyütürken

  7. Geri bildirim: Eğlenceli İngilizce Kitaplar-2 | Oğlumu Büyütürken

  8. Geri bildirim: İngilizce Sözlükler… | Oğlumu Büyütürken

  9. Geri bildirim: İngilizce Kitap- A Dragon On The Doorstep | Oğlumu Büyütürken

  10. Geri bildirim: İngilizce Kitap- What The Ladybird Heard | Oğlumu Büyütürken

  11. Geri bildirim: İngilizce Kitap- The Little Giraffe | Oğlumu Büyütürken

  12. zuhal dedi ki:

    öyle harika öyle faydalı bir sayfa hazırlamışsınız ki.. sayfanızı her ziyaret edişimde kayboluyorum desem abartmış olmam.. bu yazıyı da okumalıyım şunu da.. şu kitabı almalıyım derken bir bakıyorum vakit almış başını gitmiş…ellerinize, emeğinize, yüreğinize sağlık…..benim oğlum da 13 aylık.. yavaştan yavaştan bende başlayacağım ingilizceye.. rehberim ise sizsiniz ;). hoşçakalın..

  13. Geri bildirim: BBC Kids English Zone | Oğlumu Büyütürken

Bir Cevap Yazın

