İngilizce Kitap-Smarty’s Book of Words

Yağız’a İngilizce öğretme sevdam devam etmekte 🙂 Bu yüzden bana yol gösterebilecek aynı zamanda da eğlenceli olabilecek materyaller arayışındayım hala. Bu sıralar ilgilenmeye fazla vakit bulamasak da, ilk aldığımda günlerce elinden bırakmadı bu kitabı oğlum. Hala “İngilizce İlk Kelimelerim” kitabı favorim ama başlangıç için “Smarty’s Book of Words” kitabı daha doğru bir seçim gibi. 

Kitap, konulara göre ayrılmış. Örneğin çiftlik sayfasında, bir çiftlikte olabilecek şeyler resimlenmiş, okul sayfasında ise bir sınıfta olabilecekler. Ayrıca renklerin, duyguların gösterildiği sayfalarda mevcut.

Resimler sıcacık ve anlaşılır. Ve en önemlisi çıkartmaları oluşu. Verilen her kelimenin çıkartması mevcut. Yağız’ı, tüm yapıştırmaları aynı gün yapıştırmaması için razı etmek biraz zor oldu. Hergün bir sayfanın resimlerini yapıştırmak üzere anlaştık sonunda ve bu da ilgisini sıcak tutmak için çok işe yaradı.

Birlikte gelen kartlarda, içindeki resimlerden oluşuyor. Kartlarda konularına göre üzerine resimleri basılı zarflara konulmuş. Ayrıca her sayfadaki sevimli fare Smarty’de, kitabı çocuklar için eğlenceli bir hale çeviriyor.

Yağız burada verilen kelimelerin çoğunu daha önce öğrenmişti. Toplam 112 kelime olan bu kitap, üzerinde konuşmak için de ideal. Örneğin bir hastane odasının resimlendiği bölümde, doktor, hemşire, ilaç, hasta üzerine konuşabiliyorsunuz.

Biz sevdik bu kitabı. Tavsiye ederiz size de 🙂

İlgili Yazılar :

About yagizlahayat

4 Ağustos 2009 dan beri hayatımın yeni bir amacı var. Bu blog afacan oğlum Yağız'a ilk doğumgünü hediyesidir.
Bu yazı Eğitim içinde yayınlandı ve , , olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

24 Responses to İngilizce Kitap-Smarty’s Book of Words

  1. Aliya dedi ki:

    Fatoş hanım teşekkür ederiz paylaşımlarınız için..bu kitap hep gözüme batıyordu, ama henüz erkendir diye almıyorum (14aylık oğlum). Yabancı dil öğretim konusunda tüm görüşlerinize katılıyorum, benim de baştan amacım şöyle: istiyorum ki oğlum ona öğretmeye çalıştığım dilleri konuşamazsa bile, en azından ayırt etmesini öğrensin, yani yabancı dili duyduğu zaman hangi dil olduğunu bilsin istiyorum (en az Rusça, İngilizce, Almanca, Fransızca) Bunu başarmak bile çok büyük emek ister. Bizim aile bilingual sayılır (bozuk Türkçemden anlaşılmıştır belki :)) ama o kadar zor ki oğlumla benim dilde (Rusça) konuşmak..yapamıyorum, ve bu konuda çok kızıyorum kendime 🙂
    Bu arada amazondan İngilizce kitap siparişi veriyorsanız, Almanya’nın amazonu en uygun kargo fırsatını sunuyor 7Euro, bilginize, USA amazonu kadar kitap çeşidi bulunmazsa bile yine de çeşit bol.

  2. Kitaptaki çizimler de çok şekermiş, mayolu çocuğa bayıldım 🙂

  3. kadriye dedi ki:

    Fatma, tavsiyen üzerine küçük oğlum için aldığım bu kitabı abisi daha çok sevdi:) baturalp’in bütün kitaplara ilgisi mesafeli ama çıkartmaları o da hemen bitirmek istedi. büyük oğlum ise bir kısmını gizlice yapıştırmış 🙂 büyükler için bile eğlenceli bir kitap benim elimden de bir ara düşmemişti. ara ara kendimi elimde kitap sayfaları karıştırırken bulmuştum. gerçekten sevimli bir kitap.

  4. Hazal Şirin dedi ki:

    smarty ingilizce dergisini benım için tek tek sayfasını ve kartlarını cekip sayfaya yükeyebılır mısın d%R KİTAPCIDA 1 TANE VARDI ONUDA BENDEN ÖNCEKİ BAYAN ALDI YETİŞEMEDİM COK GÜZEL BİR DERGİ RİCA ETSEM

  5. Hazal Şirin dedi ki:

    KARTLAR DURUYOSA BANA SATABİLRSNİZ

  6. Geri bildirim: Küçük Mutluluklar – Captain Flinn and the Pirate Dinosaurs… | Oğlumu Büyütürken

  7. Geri bildirim: İngilizce Kartlar | Oğlumu Büyütürken

  8. durununannesi dedi ki:

    merhabalar,
    geçen hafta bununla ilgili bir sonraki yazınızı okumuştum 🙂 bu ve flash kartları çok sevdim ve bu kitabı D&R da tesadüf bulmak oldukça sevindirdi beni..Tabii yağız gibi kızım da hemen çıkartmalara dadanınca bende kaldırdım kitabı henüz anlaşamadık biz 🙂 daha önce dinlediği ingilizce şarkılar ve p hone uygulamaları oldu bizimde..bununla ilgili planım birgün kitap yada kartlar ve kitaptan öğrendiğimiz kelimeler ile ilgili oyun yada aktivite hazırlamak..bakalım becerebilecekmiyim..
    biz de dün akşam ingilizce renk oyunları oynadık..siz bu kısmı aşmışsınızdır tabii ama bakmak istersiniz belki:)
    sevgiler 🙂
    http://www.enduruyanim.com/2012/10/23/oyunla-ingilizce-renkleri-ogrenmek/

  9. İksan dedi ki:

    Merhabalar, 5 aylık bir kızım var.Ne zaman nerden başlayacağımı bilemiyorum.önce hangi kitaplardan başlayacağım.İngilizce için doğru zaman ne?kafamda bir sürü soru var.geç kalmak da istemiyorum.tecrübelerinizi paylasabikir mısınız ? Şimdiden teşekkürler…

  10. Geri bildirim: Eğlenceli İngilizce Kitaplar – 1 | Oğlumu Büyütürken

  11. Geri bildirim: Eğlenceli İngilizce Kitaplar-2 | Oğlumu Büyütürken

  12. Geri bildirim: Çıkart yapıştır ben bıktım, Atakan’ın hiç bıkmaya niyeti yok :) « SENİNLE YAŞAYALIM:)

  13. Geri bildirim: İngilizce Sözlükler… | Oğlumu Büyütürken

  14. Geri bildirim: İngilizce Kitap- A Dragon On The Doorstep | Oğlumu Büyütürken

  15. Geri bildirim: İngilizce Kitap- What The Ladybird Heard | Oğlumu Büyütürken

  16. Geri bildirim: İngilizce Kitap- The Little Giraffe | Oğlumu Büyütürken

  17. Geri bildirim: İngilizce Kitap- Pirate Ships | Oğlumu Büyütürken

  18. Geri bildirim: BBC Kids English Zone | Oğlumu Büyütürken

Bir Cevap Yazın

