Yeni Ev, Yeni Oda, Yeni Uçak :-)

Doğduğum evde büyüdüm ben. Son sekiz buçuk yıldır da evlenerek yerleştiğimiz evde oturuyorduk. Nihayet bir ev sahibi olduk ve geçen hafta yeni evimize yerleştik. Hayatımdaki ilk taşınma macerası gerçekten zorlu geçti. Yağız, bir ayı ailesinin taşınma macerasını anlattığı kitabı elinden düşürmüyordu ne zamandır. Toparlanırken “ben taşınma ayılayı gelsin istiyoyum” diye tutturdu 🙂 Kırılan birkaç tabakla hallettik taşınma işini.

Neyse ki yerleştik sonunda. Mekan değiştirmek hep zor gelmiştir bana. Yeni ortamlara alışmakta güçlük çekerim. Şuan pencereden baktığımda farklı bir şehre taşınmışım duygusunu yaşıyorum. Ama öyle bir oturma köşesi var ki, o eve taşınmamıza değiyor. Elime kitabım ve kahvemi alarak tadını çıkaracağım günü bekliyorum.

Gene de hala iğreti oturuyoruz evde. Bir de soğuk ki, ısınamıyoruz bir türlü 🙂

Çok fazla birlikte olamamış olsak da, çok iyi komşularımız vardı ayrıldığımız evde. Taşınmanın burukluğunu yaşıyorum o anlamda. Kimsesiz kalmış gibiyim anlayacağınız…

Ama Yağız mutlu. Evden çıkarken “gene buyaya döneceğiz ama” diye anlaşma yapıyor bizimle. Koridorlarda gönlünce koşturuyor. (Henüz alt katımızın boş olmasının tadını çıkarıyor) Eve her gelene uçaklı lambasını gösteriyor. Arada kendisi de gidip bakıyor hala yerinde duruyor mu diye 🙂

Yağız için en büyük yenilik ise evin önündeki çocuk parkı. Henüz arkadaş edinemese de orada olmaktan mutlu. En çok kumda oynamayı seviyor. Bir de kendi kendine kaydıraktan kaymayı. Evde olduğunda da balkondan bakarak “ben neden paykta oynamıyoyum?” diye soruyor. Biri ona açıklasın lütfen 🙂

Umarım bu evde Yağız’ı büyütmek kısmet olur bize. Ömrümce ikinci bir taşınmayı kaldırabileceğimi sanmıyorum çünkü 🙂

About yagizlahayat

4 Ağustos 2009 dan beri hayatımın yeni bir amacı var. Bu blog afacan oğlum Yağız'a ilk doğumgünü hediyesidir.
Bu yazı Uncategorized içinde yayınlandı ve olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

31 Responses to Yeni Ev, Yeni Oda, Yeni Uçak :-)

  1. Meral dedi ki:

    yeni eviniz hayırlı olsun. yağız çok mutlu görünüyor. evin önünde park olması büyük şans. sevgiler 😉

  2. alminabeyaz dedi ki:

    Güle güle oturun Canım Yağız’ın odası çok güzel olmuş ayrıca fotoğraftaki köşede güzel kitap okunur. Sevgiler

  3. Yeliz dedi ki:

    güle güle oturun bence Yağız için çok güzel olmuş 🙂

  4. sukriyekorkmaz dedi ki:

    al benden de o kadar bende böylesi köklü değişikliklerden hiç hazzetmem bizde geçen yılın son aylarında şimdiki evimize taşındık ama bir de bana sor gerçi şimdi bizde çok seviyoruz 🙂 Siz de yeni evinizde, sağlıkla, mutlulukla oturup güzel anılar biriktirin inşallah, sevgiler…(http://sukriyekorkmaz.wordpress.com/2011/12/22/tasinma-uzerine-psikolojik-yazi/)

    • yagizlahayat dedi ki:

      Bende attım kırık dökük herşeyi. İyi oldu bu açıdan 🙂 Ha birde sürekli tayini çıkıp taşınması gereken ve bunu hiç gocunmadan yapan insanlara şapka çıkardım yeniden 🙂

  5. sibel dedi ki:

    Güzel günler görün inşallah bu evde oldukça güzel ve kullanışlı görünüyor çocuk parkı da cabası. Bakalım darısı inşallah bir ev alıp taşınmak isteyen bizim başımıza biraz hayal gerçide şimdilik belki birgün.

  6. Mutlulukla oturun. Önemli olan Yağız’ın benimsemesi. Bir arkadaşım taşındı geçenlerde, kızı her akşam “anneee evimize dönelimm” diye ağlıyordu 🙂

  7. seldaozdemir1 dedi ki:

    Hayırlı uğurlu olsun yeni eviniz.Ömür boyu sağlık ,mutluluk ve huzur içinde oturun.

  8. Hayırlı olsun yeni eviniz,o köşeye bende bayıldım.Yağız’ın keyfi yerinde görünüyor aslında.

    • yagizlahayat dedi ki:

      Teşekkür ederim. Evet Yağız’ın keyfi yerinde, evin her odasını benimsediği gibi banyayoda sahip çıktı. “babam benim küçük banyoma giriyo” diyor ciddi ciddi 🙂

  9. ulku dedi ki:

    Yeni evinizde huzurla, güle güle oturun. Park Yağız’ın vazgeçilmezi olacak gibi görünüyor…

  10. hacew dedi ki:

    Fatoş hayırlı olsun yeni eviniz.Çok şükür başka sıkıntı yaşamadan yerleşmişsiniz.Okuma köşene bayıldım(maşallah)
    Ama en çok Yağız Oğlan’ın odasını beğendim.
    İnşallah uzun yıllar huzurlu ,sağlıklı ve mutlu yaşarsınız yeni yuvanızda…

  11. kadriye dedi ki:

    bizzat görmüş biri olarak çok güzel bir evin oldu. güle güle otur.darısı evi olmayanlara….

  12. Aliya dedi ki:

    Hayırlı uğurlu olsun yeni eviniz, hep mutluluk huzur dolu olsun, Yağız hep böyle mutlu olsun.

  13. ayca dedi ki:

    Huzurla ve saglikla oturun yeni evinizde. Ben de Yagiz’in odasini cok begendim.

  14. Geri bildirim: 33 Ay… | Oğlumu Büyütürken

  15. Geri bildirim: Yağız’ın Kitaplık Serüveni :-) | Oğlumu Büyütürken

  16. Banu Bingör dedi ki:

    Bu yazıya uçtum şimdi de 🙂
    Yeni eviniz hayırlı olsun! Günleriniz huzurlu ve bereketli geçsin yeni yuvanızda, dilerim 🙂
    Ben de doğduğum evde büyüdüm. Yirmi altı yaşıma kadar aynı evde yaşadım. Evlendim. Avrupa Yakası’na taşındım. Bir sene sonra annemler ev alıp, çocukluk ve gençliğimin geçtiği evden ayrılınca; apar topar Feridun’la biz geçtik eski eve 🙂 Sonra Ege geldi… Ama biz şimdi sığamıyoruz buraya. Ufukta taşınmak var yine. Evliliğimizin üçüncü senesi dolmuşken biz üçüncü taşınmayı yaşayacağız :)) Çok profesyonel oldum bu konuda, ama tüm evi toparlamaktan daha zor geleni kitaplıkları toparlamak ve yeniden kurgulamak oluyor :(( Şimdi gözüm korktu, düşününce! Bayramdan sonra koli almaya başlamalıyım!

  17. Geri bildirim: Oda Düzeni | Oğlumu Büyütürken

Bir Cevap Yazın

