2012’ye Girerken…

Çocukluğumdan beri hep Noel Baba’ya inanıyor olmak istedim. Evimizin bir köşesine yerleştirdiğimiz çam ağacını süslemek, ışıl ışıl yanan lambaların altındaki hediyeleri merakla beklemek ve ben uyurken gelecek olan Noel Baba’nın getireceklerini düşünmek istedim. Ama bunun bir kandırmaca olduğunu fısıldıyordu etrafımdaki tüm yetişkinler. Oysa masallara inanmak kadar güzel birşey var mı? Masala inanmayan gerçeğe inanır mı?

Köşede süslenmiş bir çam ağacımız olmasa da, oğlum Değnek Adam‘daki Noel Baba’nın kendine ne hediye getireceğini bekliyor bugün merakla. Üstüne bir de kar yağdı ki, değmeyin keyfimize. Noel Baba kızağına atlayıp rahatça gelecek evimize 🙂

Bizden bir gelenek olmasa da, bir çocuğun yüzünü güldürmenin, ona bir hayal vermenin dini olmadığını düşünüyorum ben. Mutluluk hayatın küçük ayrıntılarında gizli…

Dilerim tüm çocukların yüzü güler bu gece ve 2012’de…

Mutlu yıllar herkese…

İlgili Yazılar :

About yagizlahayat

4 Ağustos 2009 dan beri hayatımın yeni bir amacı var. Bu blog afacan oğlum Yağız'a ilk doğumgünü hediyesidir.
Bu yazı Yağız özel içinde yayınlandı ve olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

11 Responses to 2012’ye Girerken…

  1. firarperest dedi ki:

    Güzel bir bakış açısı. Mutlu yıllar diliyorum.

  2. Kesinlikle seninle aynı fikirdeyim. Rüzgar’a tüm yeni yıl söylencelerini büyük bir zevkle sundum. İyi bir çocuk olursa Noel Baba’nın ona hediyeler getireceğini, yeni yılda kar yağarsa tüm dileklerimizin gerçek olacağını, saat tam 12’de sımsıkı sarılmamız gerektiğini… Bunlar başka bir zamanın çocukları, zaten anlattıklarımızı bir masal olarak kabul ediyorlar, duymak hoşlarına gidiyor sadece, gerçek olmadığını biliyorlar… Ara sıra masallara inanmazsak, tutunacak dalımız kalmaz.

  3. evren dedi ki:

    Hehe, supermis 🙂 Mutlu yillar guzel masalcilara…

  4. nil dedi ki:

    Ne güzel yazmışsınız.”Masala inanmayan gerçeğe inanır mı? “Çok beğendim yazınızı,bakış açınızı
    Size de mutlu mutlu yıllar olsun:)

    • yagizlahayat dedi ki:

      Beğenmenize çok sevindim. Ama bir açıklama yapayım. “Masala inanmayan gerçeğe inanır mı” Murathan Mungan’ın Lal Masalları’ndan. Böyle güzel bir sözü sahiplenmeyeyim 🙂

  5. Geri bildirim: 2013 Merhaba… | Oğlumu Büyütürken

Bir Cevap Yazın

