Bir Yılın Ardından…

Bilgisayarımın başına oturup, oğluma hediye olarak açacağım bloğun adını düşüneli bir yıl geçmiş. Farketmedim. Bu yazı da üç gün gecikmiş oldu böylece.

“Oğlumu Büyütürken” koydum adını. Başka da bildiğim hiç birşey yoktu blog tutma konusunda. Düşe kalka, sora sora öğrenmeye çalıştım. Göç yolda düzüldü yani. Daha ne işe yaradığını bilmediğim pek çok sekme var kontrol panelinde. Gene de başladığım yerde değilim artık.

İnsan neden blog tutar? Kişiden kişiye değişir tabi. Ama ben oğluma güzel bir anı bırakmak için tutuyorum. Bir de onunla ilgili şeyleri unutmamak için. Geçmiş yazıları okuduğumda unuttuğumu farkediyorum bazı hallerini. O zaman diyorum ki iyi ki başlamışım. İlerde bir gün, oğlumun kendi bebeğini yetiştirirken yararlanacağını hayal ediyorum bir de. Tabi bu arada okunmak, yorum almakta mutlu ediyor beni. Birilerinin yazdıklarımdan faydalandığını görmekte. Bunlar amacım olmasa da, sonuçlarından mutluluk duyduğum şeyler.

20 Temmuz, ilk doğum günüydü bloğumun. O da oğlumla birlikte büyüyecek, değişecek. Ne kadar süre yazmaya devam edeceğimi bilemesem de şuan burada olmaktan mutluyum.

İyi ki doğdun “Oğlumu Büyütürken”. Oğlumu büyütürken ve onunla birlikte büyürken daha nice yıllar yanımda olman dileğiyle…

About yagizlahayat

4 Ağustos 2009 dan beri hayatımın yeni bir amacı var. Bu blog afacan oğlum Yağız'a ilk doğumgünü hediyesidir.
Bu yazı Uncategorized içinde yayınlandı ve olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

2 Responses to Bir Yılın Ardından…

  1. Ayça dedi ki:

    Yağız’ı evlendirene kadar devam:) Ondan sonra gelin hanım devam eder artık buralarda yazmaya. Şaka bir yana, nice yıllara Yağız’ın blogu. İyi ki oluşturulmuşsun. Hep birlikte büyümeniz dileğiyle:)

Bir Cevap Yazın

