Baba Olmak…

Benim hayatımda “baba” otoriteyi temsil etti hep. O yüzden de otoriteye karşı olan ruhum, gençlik yıllarında çatıştı sürekli babamla. Gene de yüreğimde bir yerlerde hep kendimi ona beğendirmeye çalıştım. Ama yıllar geçip geriye doğru baktığımda, babamın her gece yeni bir tane uydurduğu Ayşegül’ün maceralarını, pazar günleri gezintilerimizi, annemden sakladığımız limonlu dondurmalarımı ve akşam üstü balkonda beni dizlerine oturtarak söylediği musiki parçalarını dinlerken, sesinin ne kadar güzel olduğunu düşündüğümü hatırlıyorum.

Oğlumun hayatında “baba” figürünün neyi temsil edeceğini zaman gösterecek. Ama tahminlerim onların iyi iki arkadaş olacağı yönünde…

Her anını benimle geçirmesine karşın, ilk kelimesinin “baba” olmasını kıskanmadım diyemem 🙂 Babası eve geldiğinde gösterdiği sevinci bana hiç göstermemiş olmasına da bozulmuyorum dersem yalan olur 😦 Benim seçtiğim oyuncaklardansa onun aldıklarıyla ilgilenmesi de bardağı taşıran son damla oluyor.

Şaka bir yana, tüm ciddiyetine karşın, Yağız’ı en çok güldüren, en fazla coşturan kişi babası. Onunla birlikteyken kulaklarımı çınlatan kahkahaları içimi ısıtıyor.

Ne güzel diyorum, iyi ki hayatımdalar…

İlgili Yazılar…

Annelik Üzerine…

About yagizlahayat

4 Ağustos 2009 dan beri hayatımın yeni bir amacı var. Bu blog afacan oğlum Yağız'a ilk doğumgünü hediyesidir.
Bu yazı Duygular içinde yayınlandı ve olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

6 Responses to Baba Olmak…

  1. tülin dedi ki:

    cok guzel bır hayat sızın olsun

  2. selda dedi ki:

    selam sitenizi yeni gördüm wordpress hakkında fazla bilgim yok size nasıl üye olabilirm yani bloglarda izleme bölümü var ama burada nerden sizi izlemeye alıcam bilemedim yardımcı olurmusunuz?

    • yagizlahayat dedi ki:

      Hoşgeldiniz bloğuma. Sağ sütunda “Yeni yazılardan Haberdar Olmak İster misiniz?” diye bir bölüm var. Oraya e-mail adresinizi bırakırsanız, yeni yazı yazdığımda adresinize haber mesajı gelecektir. Sevgiler.

  3. Geri bildirim: Nasıl Yetişmeli Bir Erkek Çocuğu? | Oğlumu Büyütürken

  4. Geri bildirim: Babaya Kitap… | Oğlumu Büyütürken

Bir Cevap Yazın

