Fotoğraf Albümü

Yıllar önce bir gazetede Şengül Pallı ile yapılan röportajı okumuştum. İlk o zamandı duyduğum “Doğum Fotoğrafçılığı”nı. Öyle güzel kareler yakalamıştı ki hayran kalmıştım. Bir gün anne olursam bende çektirmeliyim  diye düşünmüştüm. Olmadı.

Doğumda olmasa da, oğlumun ilk yılına ait güzel bir albümü olsun istedim. Bu sırada Aytül Keskin’le tanışma fırsatımız oldu. Aralıklarla üç kere gittik stüdyosuna. Çok güzel ve keyifli çekimler yaptık. Harika fotoğraflarımız oldu.

İlk çekimdeki resimlerden bir kolaj. Albüme sığmayan pek çok resmimiz oldu. Özellikle siyah beyaz kareleri çok sevdim.

İkinci çekimde daha afacan olmuştu. Şekilden şekile girdi 🙂 Ahçı oldu, arı oldu, fotoğrafçı oldu vs.

Üçüncü çekimde ise artık daha büyümüştü. Bebeklikten çocukluğa geçmişti sanki.

Sonra tüm çekimler birleşti ve güzel bir albüm oluşturdular. Temayı ayıcıklar olarak belirlemiştik. Ama sonra neden çita demedik diye düşündüm. Ne de olsa Yağız’ın en sevdiği hayvan o. Neyse ki, ayıcıkta çok güzel olmuş.

Ankara’da yaşayanlara Aytül Keskin’in sitesindeki harika fotoğraflara göz atmalarını öneririm. Rahat bir ortamı ve sıcacık bir kişiliği var Aytül Hanım’ın. Elinize alacağınız albümle de, iyi bir iş yaptığınıza emin olursunuz.

Daha önce de bahsetmiştim. Yağız için hatıra biriktirmeyi seviyorum.  Bu albümü de çok sevdim. Büyüdüğünde Yağız’da beğenir umarım.

Şimdi aklımda bir de fotokitap projesi var 🙂 İlk Nurturia’da duymuştum bahsedildiğini. Resimleri sadece bilgisayarda kalmasın, elle tutulur olsun istiyorum. Yabancı sitelerde çok güzel örnekler var. Ama Türkiye’de nerede en iyi yapılır, hangisinin baskı kalitesi ve fonları daha güzeldir biraz araştırmak gerekiyor.

Yağız büyüdüğünde bu kadar hatıra fazla demez umarım 🙂

About yagizlahayat

4 Ağustos 2009 dan beri hayatımın yeni bir amacı var. Bu blog afacan oğlum Yağız'a ilk doğumgünü hediyesidir.
Bu yazı Yağız özel içinde yayınlandı ve olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

7 Responses to Fotoğraf Albümü

  1. Geri bildirim: Melek Oğlum :-) | Oğlumu Büyütürken

  2. Geri bildirim: Hatıralar ve Fotokitap… | Oğlumu Büyütürken

  3. Geri bildirim: Bir Çekim Masalı… | Oğlumu Büyütürken

  4. Geri bildirim: Fotokitap-3 | Oğlumu Büyütürken

  5. Geri bildirim: Fotokitap-4 | Oğlumu Büyütürken

  6. Geri bildirim: Fotokitap-5 | Oğlumu Büyütürken

  7. Geri bildirim: Hatıra Biriktirmek… | Oğlumu Büyütürken

Bir Cevap Yazın

