16 Ay…

16 Ayını bitirdi bugün Yağız. Büyüyor günden güne. Ama akşam olup da tulumlarını giydiğinde yeniden bebek oluyor. Hiç büyümesin istiyorum o anlarda. Bebek kokulu oğlum benim.

Bu ay doktor kontrolümüz vardı. Son üç ayda sadece 200 gr. almış Yağız. 10.240 gr. ve 83 cm. olmuş. Suçiçeği aşısı oldu birde. Çok ağladı.

Azı dişlerini çıkarmaya başladı bu ay. 12-13 dişi oldu sanırım. Tam saydırmıyor ne yazık ki.

İştahı son bir haftadır düzelme yoluna girdi. Hatta pişmekte olan pilav için ağlamışlığı bile var 🙂 Umarım böyle devam eder.

Bu ay en çok ilgilendiği şey kitaplar oldu. Daha önceki yazıda bahsetmiştim bundan. Bir de Atatürk’ü öğrendi. Ona birkaç fotoğraf göstermiştim. Şimdi tüm dergilerde Atatürk resmi arıyor. Bazen Atatürk diye uyanıyor. Ona bir resmini göstermeden sakinleşemiyor 🙂 Bazen benim hassasiyetlerimi hissettiğini düşünüyorum.

Bu ayın en önemli ilerlemesi artık yürüyor olması tabi ki oğlumun. Peşimde dolaşıyor evin içinde ve bu çok hoşuna gidiyor.

Benim için en önemli şey ise altı ay daha izin alabilmiş olmam. Yaza kadar birlikteyiz oğluşumla. Biliyorum hiçbir zaman yetmeyecek bana onunla olmak. Ama Yağız için bu süre çok iyi olacak…

İlgili Yazılar :

About yagizlahayat

4 Ağustos 2009 dan beri hayatımın yeni bir amacı var. Bu blog afacan oğlum Yağız'a ilk doğumgünü hediyesidir.
Bu yazı Ay Ay Gelişim, bebek gelişimi, Yağız özel içinde yayınlandı ve , olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

7 Responses to 16 Ay…

  1. Fatoş’cuğum,
    Uzun zamandır sayfanı ziyaret edememiştim. Geldiğimde pek çok güzel haberler gördüm sizinle ilgili. Yağız çok büyümüş, yürümeye, konuşmaya başlamış, annesi bir altı ay daha ona bakabilecek hep yan yana olabilecekmiş onunla. Ne güzel haberler.
    Günlüklerini okudukça senin muhteşem bir anne olduğuna tanık oluyorum. Tamam her anne sevgi doludur, fedakardır, çocukları için her şeyi yapabilir. Ama sen bunların ötesinde çok çok bilinçli, okuyan araştıran ve o doğrultuda çocuğunu yetiştiren bir annesin.
    Altı ay daha izin alıp Yağızla birlikte olacağına çok sevindim. Çünkü ilk altı yılın bir insanın en önemli evresi olduğunu, o süreçteki beslenmelerin(fiziksel, duygusal, her türlü) ilerki hayatının nasıl geçeceğini belirlediğini söylüyor uzmanlar. Tabii gönül ister ki hep birlikte olalım. Ama olmuyorsa da iki sene de çok önemli.
    Yağız ve senin adına çok sevindim Fatoş.
    Her ikinizi de öpüyor sevgilerimi gönderiyorum.

    • yagizlahayat dedi ki:

      Işıl Ablacığım,
      Ne güzel sözler söylemişsin. Çok teşekkür ederim. Elimden geldiğince onu hayata iyi hazırlamaya çalışıyorum. Umarım başarılı olabilirim.

  2. Geri bildirim: 18 Ay… | Oğlumu Büyütürken

  3. Geri bildirim: 17 Ay… | Oğlumu Büyütürken

  4. Geri bildirim: 19 Ay… | Oğlumu Büyütürken

  5. Geri bildirim: 20 Ay… | Oğlumu Büyütürken

  6. Geri bildirim: 21 Ay… | Oğlumu Büyütürken

Bir Cevap Yazın

