İyi ki Doğdun Yağız…

4 Ağustos 2009. Yağız’ın hayatımıza girdiği gün. Bir yıl geçmiş üzerinden. Hastanede gözlerimin içine bakışından bu yana tam bir yıl geçmiş. Zaman gerçekten çok hızlı akıyor. Her anının tadını çıkarmak ve unutmamak istiyorum. O yüzden de bu günlüğü tutmaya karar verdim.

İlk doğumgünü çok özel olmalıydı. Hatırlamayacak ta olsa kameradan izlediğinde ne kadar önemsendiğini hissetmeliydi. Bu yüzden bir ay öncesinden başladım düşünmeye. Flama hazırlamak için kartonlar, kurdelalar aldım.  Haftalar öncesinden hazırdı “İYİKİ DOĞDUN YAĞIZ” yazısı. Astığımızda Yağız ona hep ağaç dedi 🙂 Sonra pastası için internette bir arayışa girdim. 1 şeklinde olmasını istiyordum. İlk denemem olacağından üç boyutlu şekillere cesaret edemedim ve Yağız’ın çok sevdiği Zürafayı yatay olarak yerleştirmeye karar verdim. Çok zorlandım yaparken. Bunu iş olarak yapanlara hayret ettim. Hamuru açmaya çalışmaktan kas yaptı kollarım. Sonunda ortaya böyle bir pasta çıktı. Pandispanyasından kremasına her aşamasında sorularıma sabırla cevap veren Zinnur’a (Bizim Pastane) çok teşekkür ederim. Pastamız çikolatalı pandispanya, kestaneli ganaj ve fıstık krokanla oldukça lezzetliydi, görüntüsü her ne kadar acemice olsada.  Menümde aşağıdaki şekildeydi. Pasta blogları olmasa ne yapardım bilmem 🙂

1 -Yaşpasta

2- Çatlak kurabiye (Serinmavi)

3- Çatal (Işılca Tatlar)

4-Kestaneli Truf

5-Kumpir (Yasemin Mutfakta)

6-Sakallı (Chaplin Cafe)

7-Su böreği (Annemden)

8-Yaprak sarma (Annemden)

Bir sürü güzel hediyeler geldi oğluma. Tabi onu en çok ilgilendiren oyuncaklar oldu 🙂

İlgi odağı olmakta çok hoşuna gitti tabi 😉

  

Benim küçük bebeğim, büyümüşte küçük adam olmuş.

İyi ki doğdun bebeğim, hep böyle gül hayata…

About yagizlahayat

4 Ağustos 2009 dan beri hayatımın yeni bir amacı var. Bu blog afacan oğlum Yağız'a ilk doğumgünü hediyesidir.
Bu yazı Uncategorized, Yağız özel, İlkler içinde yayınlandı ve , , , olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

8 Responses to İyi ki Doğdun Yağız…

  1. Özlem Savut Ünal dedi ki:

    Herşey çok güzeldi.İyi ki doğdun Yağız.Hep mutlu ol.

  2. Geri bildirim: Yağız’ın 2. Doğum Günü… | Oğlumu Büyütürken

  3. Geri bildirim: Yağız’ın 3. Doğumgünü… | Oğlumu Büyütürken

  4. Geri bildirim: 1 Yaş Pastası | Bir Dilim Keyif…

  5. Geri bildirim: 4 Yaş… | Oğlumu Büyütürken

  6. Geri bildirim: Yağız’ın 4. Doğumgünü… | Oğlumu Büyütürken

  7. Geri bildirim: Yağız’ın 5. Doğum Günü… | Oğlumu Büyütürken

Bir Cevap Yazın

